24 listopada 2012

Gwiezdny pył od Chanel, Powder Blush - 73 Star Dust.

Z żalem stwierdzam, że blogowe przyjaźnie mimo iż są najfajniejsze na świecie - są w stanie mocno nadwyrężyć Wasz portfel. I uwierzcie wiem co piszę! Dzięki Adze (White Praline) od wczoraj jestem dumną posiadaczką chanelowego gwiezdnego pyłu (Chanel, Joues Contraste, Powder Blush - 73 Star Dust). Róż jest przecudowny - w odcieniu jasnej moreli z milionem drobinek, które ślicznie rozświetlają twarz (Aga już dodała na swoim blogu zdjęcia na policzkach więc koniecznie zajrzyjcie tutaj).



Mimo, że róż pochodzi z tegorocznej świątecznej kolekcji - nie wiem czy jest jeszcze dostpny w perfumeriach - w Sephorach były dostępne w zawrotnej ilości, mniej więcej po dwie sztuku/jedną perfumerię.



Niebawem pokażę go Wam w akcji na policzkach, a już dzisiaj mogę napisać, że jest naprawdę wart uwagi - delikatny efekt i śliczne rozświetlenie, które tak bardzo lubię.
Gwiezdny pył od Chanel, Powder Blush - 73 Star Dust.
Czytaj dalej...

16 komentarzy:

  1. Błysk jak dla mnie trochę przytłaczający :(

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo delikatny, czekam na efekt na buzi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny, niestety nie na moją kieszeń :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurka, podoba mi się nazwa, podobają się słocze, ale bałabym się takiej ilości drobinek na moich policzkach. Moje policzki lubią się tylko z czystymi matami :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Musi pięknie rozświetlać i dodawać cerze blasku. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny i ładnie rozświetla :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Opakowanie jest śliczne, ale mimo, że mam słabość do różu, to do tego bym się nie przekonała, ponieważ zdecydowanie za bardzo się błyszczy ;) Ale jestem ciekawa, jak wygląda na skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny ale chyba nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...