7 listopada 2012

Glossy Box - listopad.


Listopadowe, różowe pudełeczko jest już i u mnie! Jesteście ciekawe co w nim znalazłam?

Produkty pełnowymiarowe ukryte w Glossy:
Dax Cosmetics - Cashmere - Utrwalająca baza pod cienie, słoiczek mieści 7 g produktu i kosztuje 27 zł.
Glyskincare - Hydrating Eye Cream - krem pod oczy o działaniu usprawniającym mikrocyrkulację, zmniejszającym opuchliznę i cienie pod oczami - czyli coś specjalnie dla mnie. Tubka 15 ml kosmetyku to wydatek 40 zł.


Próbki:
Chloe - Eau de Parfum - 5 ml
HappyMore Skin Care - HappyMore BB - próbka kremu BB zawierającego kwas hialuronowy, ekstrakt z dzikiej róży i naturalny filtr przeciwsłoneczny.
Lierac - Luminescence Serum - próbka serum rozświetlającego o działaniu ujednolicającym powierzchnię i koloryt skóry oraz niwelującym niedoskonałości cery.



Jak Wam się podoba jesienny Glossy Box? Ja jestem bardzo zadowolona z kremu pod oczy - sińce i opuchlizna to moja zmora więc mam nadzieję, że ten produkt sprawdzi się doskonale. Ciekawa jestem także rozświetlającego serum Lierac - spróbuję mieszać go razem z podkładem, a o rezultatach na pewno Was poinformuję! Zapach również przypadł mi do gustu, narzekać zatem nie mogę. A próbka BB kremu i baza pod cienie? Chętnie spróbuję w wolnej chwili. Podsumowując - listopadowe pudełko podoba mi się, z chęcią wypróbuję trzy produkty z pięciu otrzymanych.


Macie już swoje pudełeczka? A może byłyście tymi szczęśliwymi, które znalazły bransoletkę w swoim Glossy?
Glossy Box - listopad.
Czytaj dalej...

29 komentarzy:

  1. fajne ale nie żałuję, że w tym miesiącu zrezygnowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś szału nie ma... :) Jedynie perfumki bym chciała

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja czekam ciągle na swoje pudełeczko ale kurier się spóźnia i spóźnia i spóźnia.....

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie powala mnie to pudełko, jedyne co to perfumy chętnie bym poniuchała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzialam zawartośc i bardzo mi się podoba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niby fajnie... Ale nadal to nie jest to jak dla mnie, ale może za dużo oczekuję. Trzy próbki luksusowych produktów i dwa pełnowymiarowe produkty dostępne raczej dla każdego, bo dość tanie.


    OdpowiedzUsuń
  7. mi chyba najbardziej podoba sie próbka perfum ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. W sumie wszystko dostępne w sklepie,szału nie ma,nie żałuję,że już nie zamawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. a jak dla mnie ok jak bym miala to był to byla bym zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  10. oj nie... słabe... zdecydowanie słabe!

    OdpowiedzUsuń
  11. Na takie pudełeczko to mogłabym się zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się podoba :) I po komentarzach widać, że nigdy nie będzie tak, że Glossybox powali wszystkich, jesteśmy różni i mamy różne oczekiwania :P

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne pudełeczko;)najfajniejsza oczywiście Chole - uwielbiam:) no i Lierac jest dość ciekawy...przyjemnego użytkowania:)

    OdpowiedzUsuń
  14. baza jest fajna przez pierwszy miesiąc, potem robi się plastelinowy glut :P

    OdpowiedzUsuń
  15. całkiem niezłe, ale nie żałuję, że nie wpadło mi w łapki

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie przypadłby do gustu krem pod oczy. Poza tym, listopadowa edycja nie rzuca na kolana ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. akurat w tym miesiącu wszystkie produkty mnie zaciekawiły, choć ja sama nie mogę się przekonać do zamówienia

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie zaciekawił ten perfum :) Reszta super :) Ładnie pachnie :) ?

    OdpowiedzUsuń
  19. nie mam nie miałam chyba nie będę mieć - chciałam raz rozpocząć zabawę ale coś poszło nie tak przy rejestracji nie wiem co chyba przeznaczenie ;) i się zniechęciłam choć zawartość przednia

    OdpowiedzUsuń
  20. wszystko fajnie ale rozczarowała mnie obecność bazy Dax w Glossy Boxie.. moim zdaniem zupełnie nie pasuje do założeń tej zabawy. Subskrybując to pudełko mamy super okazję do testowania drogich, luksusowych kosmetyków, na które niewiele z nas może sobie pozwolić.. natomiast baza Dax jest dostępna w drogeriach i sklepikach osiedlowych i majątku też nie kosztuje. Takie moje zdanie, nie postarali się pod tym względem ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lierac i Chloe na plus! reszta jakoś bez szału ;)
    ale najważniejsze, żeś Ty maj dir zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Tym razem nie zamówiłam, a tutaj takie piękne niespodzianki :) No ale, miłego użytkowania! Pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja dostałam dwa inne kosmetyki w listopadowym Boxie ;)
    Ale te też są bardzo fajne.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na zdjęcia mojego pudełeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja dostałam już tez swoje pudełko ale miała trochę inny zestawm .chyba Jesienne odkrycia z Glossybox typu (b) jest lepszy . www.avangarda-magazine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...