12 listopada 2012

Cudotwórca czyli ekoAmpułka, Pat & Rub.

O ekoAmpułce marki Pat&Rub wspominałam na blogu już kilkakrotnie (na przykład tutaj) - kończę właśnie drugą buteleczkę i pora na podsumowanie.


Posiadam wersję dla skóry suchej i wrażliwej czyli numer 1, aktualnie w ofercie marki znajduje się aż pięc wersji - w tym także pod oczy. Moja ekoAmpułka zawiera kwas hialuronowy wysoko i niskocząsteczkowy, oligosacharydy, witaminy, aminokwasy, minerały, substancje nawilżające i kojące.
Jest to kosmetyk naturalny, który nawilża, napina i wygładza, łagodzi podrażnienia, likwiduje zaczerwienienie, może być stosowane pod krem w celu wygładzenia i doskonałego napięcia skóry lub jako kuracja - ja przez kilkanaście ostatnich dni właśnie tak z niej korzystałam. Dodawałam kilka kropel do lushowej Oatifix, pod krem na dzień oraz na noc - miałam nadzieję, że sprawdzi się jako bomba witaminowa dla mojej przesuszonej skóry. I tak się właśnie stało! Każdego dnia moja cera była dobrze nawilżona i ukojona, suche skórki znikały w przeciągu dwóch dni. Zaobserwowałam wygłądzenie i zahamowanie poczucia ściągania skóry. Jej zaletą jest także wydajność - używałam dokładnie 3 - 4 kropel dziennie więc 30 mililitrowa buteleczka gościła u mnie przez około trzy miesiące.

ekoAmpułkę polecam z czystym sumieniem osobom, które mają przesuszoną i wrażliwą skórę - warto polować na promocje, które często pojawiają się w sklepie internetowym Pat&Rub, cena regularna to 180 zł.

Używacie serum do twarzy? Jakie jest Wasze ulubione?

Skład:Aqua, Rosa Damascena Flower Water, Sodium Hyaluronate, Tripleurospermum Maritima Extract, Phenethyl Alcohol, Sodium Phytate
Cudotwórca czyli ekoAmpułka, Pat & Rub.
Czytaj dalej...

20 komentarzy:

  1. Oni mają genialne kosmetyki z jeszcze bardziej genialnymi składami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta ekoAmpułka kusi- wydaje się być naprawdę mega skuteczna. Może upoluję ją sobie w promocji jakiejś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Pat%Rub :D ale ta cena... :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Olejek z dzikiej róży Alverde (chyba już to pisałam, mama deja vu, hehe!).

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie mam na nią chrapkę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się skusiłam ostatnio na serum z La Roche . Bardzo lubie ten efekt nakładania takiego serum nawilżającego .. jakby chluśniecie wodą w twarz ...mrruu
    Na tym serum tez myślałam . Cena nieco wygórowana ,ale skoro polecasz ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się marzy :)
    I jeszcze ta pod oczęta.
    Poczekam na jakąś promocję.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie ma to jak Auriga Flavo C Forte ale niestety nie ma z tej serii serum pod oczy. może skuszę się więc na to :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ją !!!!! i polecam do cery mieszanej w kierunku tłustej!!!!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam peeling do ust z Pat & Rub, siostra mnie kusi balsamami i kremami do rąk, ale ta ampułka to musi być świetna sprawa!
    Chyba będę musiała spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. właśnie zaczynam przygodę z tymi kosmetykami.serum kusi, oj bardzo.do tej pory moim ulubieńcem był anr z el. Może pora na zmianę?

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojjj, kusi mnie ta ampułeczka. Chyba zrobię sobie prezent na święta ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przede mną dopiero pierwsze doświadczenie z ampułką, ale nawilżającą. Jestem już ciekawa efektu :) Pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń
  14. EkoAmpułka faktycznie fenomenalnie wpływa na stan skóry. Ja także posiadam wersję z kwasem hialuronowym, który jest świetnym nawilżaczem i wypełniaczem zmarszczek. Jeżeli więc ktoś ma możliwość, naprawdę warto sobie ją zakupić. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aga wiesz ze jak uwielbiam kosmetyki p&r - ampókę 1 uwielbiam, mam 2 i 5 - testuje, polecam serum do ust - genialnie nawilża, usta sa pelne - całuśne :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...