8 listopada 2012

Bloggerskie przyjaźnie!


Wczoraj rano do drzwi naszego mieszkania zapukał nasz przemiły listonosz (puka w rytmie sportowej przyśpiewki) i wręczył mi paczkę, której zupełnie się nie spodziewałam. Uzgadniałam kiedyś z Kasią (Sweet and Punchy), że podaruje mi odsypkę MAC-owego cienia Vanilla, ale gdy ujrzałam zawartość koperty i sposób w jaki zapakowała produkty oniemiałam. Same zobaczcie - chwalę się!



W moje ręce trafiły: Lovely Lily, Vanilla, Your Ladyship, Nebula, Tan, Circa Plum, Naked, Follow Your Fancy, Starless Night. Nawet nie wiecie jak podekscytowana jestem i ile pomysłów mam w głowie!



Kasia, dziękuję raz jeszcze!:*
Bloggerskie przyjaźnie!
Czytaj dalej...

30 komentarzy:

  1. Prezent pierwsza klasa;) aż miło popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasia to złota dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne te kolory a i niespodzianka była:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Potwierdzam, Kasia to niesamowita babeczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. OOhhh - tyle chyba wystarczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. to jest dopiero niespodzianka :))
    świetnie, czekam na jakies swatche !

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę świetnej przesyłki :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. mrrrrrrrrrrrrrr ale smakowitości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasia fajna jest ;) Trzymam kciuki za inspiracje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. no no :) taka paczuszka musi cieszyć :p

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziewczyna się postarała,aż miło:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę :))
    Czekam na swatche!

    OdpowiedzUsuń
  13. No to teraz maziaj po łapkach i pokaż jak wyglądają :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepięknie wyglądają, tylko zazdrościć ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Nooo, to się Kasia postarała :D
    Piękna niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super prezent, piękne kolory :) Nie ma to pięknie nasycony pigment! Miłego noszenia, pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę :) Przygarnę bordowy i waniliowy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. najważniejsze, żeby się podobały i przydały Agatko!! :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Super prezent, zazdroszczę takiej przyjaźni :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak dużo kolorowych cudowności - taka blogierska przyjaźń to skarb.

    OdpowiedzUsuń
  21. Super :) Uwielbiam cień Naked!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...