12 października 2012

Różowa wstążka.


Zakup, którym bardzo chętnie się pochwalę. W szczytnym celu - na różowo i z październikową wstążeczką.




Chubby stick marki Clinique to pielęgnujący balsam do ust w formie kredki, dostępny w kilku odcieniach - edycja z różową wstążeczką, stworzona specjalnie z myślą o październikowej akcji walki z rakiem piersi. Ten balsam koloryzujący zawiera mango i masło shea - właśnie to, czego potrzebują suche, delikatne usta, aby były przyjemnie miękkie i gładkie.
Różowa wstążka.
Czytaj dalej...

23 komentarze:

  1. Posiadam Chubby Sticka,ale zakupiłam go już jakiś czas temu

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się takie akcje :) A można poprosić o bliższą prezentację kolorystyczną? Na ręku albo na ustach? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak tak niebawem juz wstawie zdjecia z chubby na ustach!

      Usuń
  3. Ciekawa kredeczka, ale najważniejszy cel.Super inicjatywa!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie, szkoda ze nie widać jak sie prezentuje na ustach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. zawsze staram się wspierać takie akcje... sama podobnych kosmetyków mam mnóstwo, ale chyba się skuszę i podaruję komuś w prezencie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie kusi coś z Estee Lauder z różową wstążeczką. Czas przejść się do Douglasa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a na ustach słoczyk, to gdzie? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysl ze strony clinque - trzeba wspierac ta akcje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie cudne te zdjęcia, sama kredeczka ma świetny kolor !

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne są tego typu akcje :) Człowiek nie czuje, że pomaga!

    OdpowiedzUsuń
  11. sliczna szminka i cel szczytny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. też zaopatrzyłam się w tą kredeczkę, jest super;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Też ją kupiłam w zeszły weekend! wesprzeć tak szczytny cel zawsze warto. I choć kolor na mnie ciut za delikatny to jednak niezły! jak zawsze zdjęcia piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest delikatna masz racje Kasiu, ale na codzien mi jak najbardziej pasuje!

      Usuń
  14. Śliczny kolor, ale ciekawa jestem, jak na ustach wygląda :) Fajnie, że jest taki cel :D

    OdpowiedzUsuń
  15. I jak?podoba ci sie? Bo dzisiaj patrzylam na to,ale nie kupilam;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczytny cel. Też mam zamiar ją kupić i czekam na zestaw Estee od Męża :) Ja wczoraj cały dzień spędziłam na motocyklowej akcji promującej profilaktykę raka piersi. Warto pomagać ! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...