28 października 2012

Różowa Wstążka - Estee Lauder, Evelyn Lauder and Elizabeth Hurley Dream Lip Collection.


Zamiłowanie do szminek, błyszczyków, masełek do ust rośnie u mnie w tempie niekontrolowanym, a jeśli produkt jest elementem wielkiej kampanii mającej na celu pobudzić odwagę kobiet i zachęcić je do badania swoich piersi - wszystko staje się właściwe. O kampanii marki Estee Lauder pisałam na początku października, pokazywałam Wam także mój pierwszy różowo - wstążkowy produkt Clinique - Chubby Stick. Dzisiaj pora na piękny zestaw Estee Lauder - w roli głównej szminka i błyszczyk czyli Evelyn Lauder and Elizabeth Hurley Dream Lip Collection.


Zestaw zawiera pomadkę Pure Color Long Lasting Lipstick w kolorze Candy oraz błyszczyk Pure Color Gloss - Pink Innocence, dwa skarby opakowane są w zgrabną, różową torebkę, która nawiązuje do kampanii EL.



Piękny zestaw dla miłośniczek różowych tonów na swoich ustach - zarówno pomadka jak i błyszczyk (bardzo delikatny odcień!) doskonale pielęgnują i podkreślają odcień warg. Cena pudełeczka zawierającego kosmetyczkę - torebkę, błyszczyk oraz pomadkę to 140 zł.
Różowa Wstążka - Estee Lauder, Evelyn Lauder and Elizabeth Hurley Dream Lip Collection.
Czytaj dalej...

16 komentarzy:

  1. szkoda że cena aż tak wysoka :|
    wszystko wygląda cudnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne. Ciekawa jestem czy bedzie we Wloszech

    OdpowiedzUsuń
  3. Cosik dla mnie, uwielbiam Estee Lauder :)
    I te odcienie mi pasują ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy mi się wydaję czy te kolory są mało kryjące?

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny zestaw, w zeszłym tygodniu też się na niego połakomiłam i wcale nie żałuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale ładne opakowanie ;)
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. co roku dają piękny ukłon w stronę akcji październikowej:) Najbardziej podoba mi się kosmetyczka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna kolorystyka :) Udany zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bylam akurat w Selfridges i wlasnie Liz Hurley promowala ta kolekcje.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...