30 października 2012

My week, in photos - 14.

Poprzedni tydzień to początek prawdziwej jesieni - nasze spacery skracają się, Jaga wygląda jak kulka opatulona we wszystko, co należy i jest niezbędne. Ja poruszam się coraz wolniej i senniej. Nadal chodzę na treningi, jeżdżę do szkoły (chociaż ostatnia podróż sobotnia sprawiła, że po wylądowaniu w Warszawie popłakałam się ze strachu, a to wszystko przez śnieg, wiatr i deszcz i ciężkie lądowanie), uczymy się z małą nowych rzeczy. Fajnie jest.





1. Jesień, witaj!
2. Przywyczajam się - i nie to nie jest moja porcja żywieniowa - to jej resztki:)
3. Córa.
4. Mamomysz.
5. Abecadło.
6. Basen! Zawsze kończy się płaczem.
7. Świątecznie - Dior.
My week, in photos - 14.
Czytaj dalej...

19 komentarzy:

  1. Za każdym razem jestem pod wrażeniem Twoich zdjęć :) Ahh te dzieci, największy skarb :)
    Nie płacz, jeszcze w życiu się napłaczesz. Ciesz się !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. U Was taks amo to wyglada?:( mala w domu jest?

      Usuń
  3. Wyglądasz świetnie jako myszka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myszka! świetna!
    głowa do góry, śnieg jeszcze musi poczekać, to był tylko fallstart!
    pozdrawiam,
    Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieje, ze sniegu jeszcze dlugo nei bedzie!

      Usuń
  5. Basen kończy się płaczem, bo mała nie chce wychodzić z wody? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, uwielbia plywac i za kazdym razem mam problem:)

      Usuń
  6. Piękny tatuaż ma Twój facet (dobrze myślę?)
    No i rozumiem, że basen jest Wasz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie nie nie basen nie jest nasz- - my mamy wanne :))

      a tatuaz nalezy do mojego faceta, tak:)

      Usuń
  7. nawet mi o ciężkich lądowaniach nie mów, bo zaczynam się bać swojego najbliższego lotu :/ nienawidzę latać w okresie jesienno-zimowym :/

    OdpowiedzUsuń
  8. ja przez 3 dni praktycznie z niuńką nie wychodziłam...dzisiaj wybyłyśmy na 40 min. ja prawie zamarzłam, niunia słodko spała...;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...