10 października 2012

My week, in photos - 11.

Kolejny weekend w szkole i setki przemierzonych kilometrów, po raz kokejny podjęcie decyzji o ćwiczeniach i zmianach w diecie. Robi się coraz zimniej, coraz mniej przyjemnie na dworze. Brr.





1, 2. Szósta rano w chmurach.
3. Przyjeżdżam, otwieram drzwi, rozpakowuję się i...czekają na mnie Michałki! Dzięki Marzena!
4. Szkoła.
5. Jaga, bal, książka.
6. Nasza domowa, tymczasowa galeria. Wstęp 10 zł.
7. Batman.
8. Mamu.
My week, in photos - 11.
Czytaj dalej...

13 komentarzy:

  1. Lubię ten przegląd z MY WEEK :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również lubię przeglądy z weekendu;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kto jest autorem tych mega fajnych obrazów z iście meksykańskim wydźwiękiem? I widzę sztalugi z obrazami i zarysami...postaci? Co to za były za zajęcia (wiem, że szkoła makijażu), bo wydają się mieć zacięcie artystyczne ?:>

    OdpowiedzUsuń
  4. Dwa pierwsze zdjęcia genialne! Uwielbiam takie widoki, choć panicznie boję się latać :P

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie na temat :) bo nie miałam okazji przywitać Cię w ekipie "Przebieralni", także ten tego: WITAJ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne chmury <3

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podzieliłabyś się tymi Michałkami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. TEz bym chciala zeby mnie takie michalki przywitaly haha :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...