25 października 2012

Minnie Mouse.



Oto mój występ w roli halloweenowej Minnie Mouse - krótka czarna sukienka, białe rajstopy, obcasy. Do tego ciemny makijaż oka, matowa cera, dziewczęcy róż i czerwono - różowa pomadka. Włosy ułożyłam na kształt uszu Minnie. Jak Wam się podoba moja niegrzeczna wersja Minnie?





Mini ubrałam w: sukienka H&M, rajstopy Calzedonia, buty River Island
Makijaż: podkład - Make Up For Ever w odcieniu 118, puder -Make Up For Ever HD, oczy - cienie Estee Luder Pure Color Onyx, Hean High Definition eyeshadow Hot Chocolate, eyeliner Make Up For Ever Waterproof Cream Eye Shadow Aqua Black, szminka - Bourjois Rouge Edition Pretty prune.



Więcej zdjęć z sesjii możecie obejrzeć na fb profilu!
Minnie Mouse.
Czytaj dalej...

37 komentarzy:

  1. Agata wymiatasz! Szczególnie ostatnie foto mistrzowskie ;) Ale Ty masz nogi! Fiu, fiu...

    OdpowiedzUsuń
  2. O JAAAAAAAAAAAAA! Brak mi słów, aby wyrazić swój zachwyt! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś najfajniejszą myszą jaką widziałam na oczy Agata !!:D:D
    Czad normalnie !
    Fryzura genialna ,a i reszta super !

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna Minnie! ja bym Ci jeszcze pejczyk do łapki dała :D hihi tak mi się jakoś skojarzyło :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooooł, how cute. :3
    Wyglądasz przeuroczo! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. niesamowite foty! super, że masz taki dystans do siebie-ludzie powinni się tego uczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  7. włosy przewspaniałe ;) no i ostatnie zdjęcie... bomba! ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile w Twojej głowie pomysłów siedzi, Agatko!

    OdpowiedzUsuń
  9. swietne buty:))))fajne zdjecia z jajem:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wymiatasz :D Zdjęcia świetne, stylizacja bardzo udana, a dystansu do siebie można by Ci aż pozazdrościć :D Bosko!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ♥ Bez słów ♥ Córka obok mówi Pani Myszka Miki ( jej ulubiona bajka ) :)

    OdpowiedzUsuń
  12. hahaha :) świetna sesja Agatko!!! :))) aż zazdroszczę...

    OdpowiedzUsuń
  13. Aga! Jesteś total hardcore Minnie Mini:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie wyszło :] Mrocznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna stylizacja tylko jak ja strasznie mam awersje do bialych rajstop :/ Nienawidze !

    OdpowiedzUsuń
  16. fajna z Ciebie Myszka Miki:) super pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  17. :) Pięknie :) Cudna sesja :) Wszytko ładnie z sobą dobrane to mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...