28 października 2012

Lektura na niedzielę 53: Halloween Make Up.

Pozostając w temacie zbliżającego się Halloween - znalazłam kilka makijaży, które zapierają dech. Dla mnie są absolutnie kosmiczne i genialnie wykonane. Zdaję sobie sprawę, że aby wykonać taki makijaż umiejętności makijażowe są niezbędne conajmniej w stopniu bardzo dobrym, ale same zobaczcie - czyż nie są fantastyczne?




W której propozycji chciałybyście zobaczyć się w Halloween?

Wszystkie demoniczne zdjęcia pochodzą ze strony http://fashionchoice.org
Lektura na niedzielę 53: Halloween Make Up.
Czytaj dalej...

18 komentarzy:

  1. Jak dla mnie,zdecydowanie makijaż numer 1:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czwarty jest najlepszy :)


      Jeśli znajdziesz chwilę czsu - może weźmiesz udział w wyzwaniu fotograficznym?
      http://lupus-pilum-mutat.blogspot.com/2012/10/wyzwanie-fotograficzne-pierwszy-temat.html

      Usuń
  2. Dla mnie 1 od lewej,ale bez tej peruki :D Wszystkie są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. 4 jest genialne i zdjęcie piękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne :) dwójka bardzo mi przypadła do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się podobają wszystkie po prawej :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Są PRZEPIĘKNE! tylko trzeba mieć talent by stworzyć na sobie takie coś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nic mi się nie podoba... nie lubię takich rzeczy, przerażają mnie...

    OdpowiedzUsuń
  8. www.blond-secrets.blogspot.com - halloweenowe inspiracje!
    - jeśli możesz - SKOMENTUJ I SUBSKRYBUJ - z góry dzięki ;))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...