17 października 2012

Lakier do paznokci marki Calzedonia - Blu Bolla.

Marka Calzedonia jest przede wszystkim rozpoznawalna jako firma specjalizująca się w sprzedaży rajstop - jakiś czas temu w asortymencie pojawiły się lakiery do paznokci - swoją buteleczkę otrzymałam jako dodatek do zakupów. Wybrałam odcień Blu Bolla ciemny granat z pięknymi refleksami.


Wprawnej ręce wystarczy jedna warstwa do pełnego krycia - ja zaaplikowałam dwie. Lakier jest dość rzadki przez co trzeba uważać na ropływanie się, szybko schnie, a na paznokciach trwa dwa - trzy dni bez topa.



Jeden z nielicznych tak ciemnych odcieni, które posiadam w swojej kosmetyczce - jak Wam się podoba?

Niestety nie wiem jaka jest cena regularna lakierów Calzedonia, obstawiam jednak okolice 15 złotych.
Lakier do paznokci marki Calzedonia - Blu Bolla.
Czytaj dalej...

24 komentarze:

  1. W życiu nie pomyślałabym, że Calzedonia ma lakiery w swojej ofercie :D. Piękny.

    OdpowiedzUsuń
  2. a mi sie nie za bardzo podoba, pewnie dlatego, że nie lubię takiego wykończenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawie ten kolorek wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolorek ładny, ale że Calzedonia ma lakiery to bym nie pomyślała

    OdpowiedzUsuń
  5. O nich jako producentach lakierów bym nie pomyślała. Kolorek taki na teraz;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny kolor, wydaje mi się, że podobny do kobo tokio, który ostatnio widziałam na kilku blogach.
    Ciekawe, co kierowało liderami tej marki, że wypuścili serię lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak nie lubię takich kolorów, to ten jest wyjątkowo udany :)

    OdpowiedzUsuń
  8. hehe czytając temat pomyślałam... calzedonia? hmmm... jakaś inna calzedonia, którą znam :D a tu niespodzianka :D może chcą wypuścić kolory lakierów np. pod ich rajstopki :D taki komplecik :D

    OdpowiedzUsuń
  9. To była jednorazowa akcja promocyjna, w której Calzedonia dodawała do zakupów gratis lakier do paznokci. Nie są one dostępne w normalnej sprzedaży, ten ciemny niebieski kolor był jednym z najładniejszych dostępnych do wyboru i jedynym z shimmerem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że jednorazowa, bo ten lakier, który pokazała Agata jest piękny :)

      Usuń
  10. Widziałam tą lakierową ofertę.
    Kolor, który wybrałaś, jest przepiękny :)
    Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny kolor! lubię takie chaberko-granaty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny kolor!
    szkoda, że to limitowana kolekcja i gratis! :(

    OdpowiedzUsuń
  13. nie wiecie moze jaka firma zrobila te lakiery dla calzedonii ??

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...