24 października 2012

Krew na dłoniach...


Dzisiaj mam dla Was propozycję iście krwawą i halloweenową - prosty i bardzo szybki pomysł na manicure.
Czego będziemy potrzebowały?
  • czerwony lakier do paznokci, ja użyłam Essie Limited Edition
  • zaostrzone zapałki lub lepiej drewniane, małe wykałaczki



Zanurz zaostrzoną końcówkę zapałki w lakierze, na oczyszczoną płytkę nałóż małą kropelkę emalii, a następnie przeciągnij zapałką wzdłuż paznokcia. Ja zrobiłam trzy kropki różnej wielkości i na różnych poziomach. Zakończenie paznokci połączyłam w całość wykonujać ruch jak w przypadku french manicure. Powtórz na wszystkich paznokciach i gotowe! Krwawy manicure doskonale sprawdzi się na halloweeenowej imprezie!


Jak Wam się podoba halloweenowy manicure?

Krew na dłoniach...
Czytaj dalej...

35 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba. W przyszłym tygodniu sobie taki zmaluję, bo do pracy to chyba nie wypada.

    OdpowiedzUsuń
  2. To ostatnie foto genialne!:) a mani prosty i efektowny :) Lubię to!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezbyt trudny, a jaki efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem na tak :] choć bym jaka bazę lekką dala pod ;) tak dla formalności

    OdpowiedzUsuń
  5. Lakier idealny do takiego efektu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. krwisty efekt -> bomba (zastanawiam się nad zapożyczeniem WłAśnie do pracy hehe)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnie zdjęcie wyszło genialnie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie rewelacja ;D taki prosty a taki efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prosty, ale bardzo efektowny :) Najpierw pomalowałabym mlecznym, pół transparentnym lakierem, żeby wzmocnić efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. od roku to mój ulubiony manicure ;)
    nawet 2 razy wrzucałam na swój blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnie foto będzie mi się śnić po nocach ;-) Boska jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki prosty w wykonaniu :) Ale widziałam go ostatnio u jednej blogerki :P

    OdpowiedzUsuń
  13. aleś wymyśliła :) super efekt! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. extra pomysł:))))))Mrożący krew w żyłach

    OdpowiedzUsuń
  15. auć ;) strach się bać - super pomysł

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny, bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny pomysł na hallowenowy akcent! tym bardziej że nie planuję przebierańców, a takie pazurki dodadzą odrobiny pikanterii normalnemu klubowemu strojowi

    OdpowiedzUsuń
  18. ale mnie ubiegłaś! :( w sobotę miałam wrzucić ten manicure na swój kanał na yt :)
    nic tam. najwyżej ktoś powie, że ściągnęłam. filmik nagrany i czeka na wrzutkę :)
    efekt rewelacyjnie wygląda na paznokciach. wiem z doświadczenia, haha!

    OdpowiedzUsuń
  19. ale fajny efekt ;) może sobie taki zmaluję ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. na zdjęciu gdzie trzymasz rękę obok oka wygląda to fantastycznie :)))
    normalnie strach się bać :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny efekt :P Też myślałam o czymś takim :P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...