3 października 2012

Jesiennie, lakierowe propozycje.


Wybrałam kilka lakierów do paznokci cod o których jestem pewna, że doskonale sprawdzą się wczesną jesienią - sporo ciemnej czerwieni, trochę beży, niebieskości i samotna zieleń (od dawna ta sama). Żywe i soczyste propozycje Chanel i pomarańcz od L'oreal na odczarowanie zimna, deszczu i przygnębienia.


MAC - od lewej Quiet Time, Nightfall, Underfire Red (z kolekcji Craine Roitfeld)


OPI Jade Is The New Black, Essence Via airmail (04)


L'oreal, 615, 306 (pomarańcz)


Art Deco, 69, 26.


Chanel, Suspicious (561), Holiday (617)


Na zdjęciu brakuje Demure Vixen od Essie, ale to dla mnie oczywistość więc nawet nie muszę o tym znowu wspominać. Czy któryś z lakierów przypadł Wam do gustu, jestem ciekawa Waszego zdania na temat emalii marki L'oreal - przyznam szczerze, że nowej formuły jeszcze nie próbowałam, a bardzo podobają mi się takie smukłe buteleczki.
Jesiennie, lakierowe propozycje.
Czytaj dalej...

21 komentarzy:

  1. underfire red rządzi od kilku dni na moich ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na jesień wybieram przede wszystkim bordo, nude i szarości, przełamane od czasu do czasy fuksją :)

    OdpowiedzUsuń
  3. najbardziej podoba mi się opi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Underfire red! Tenk kolor jest cudowny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie jest podobny wpis :)
    Króluja: bordo, fiolet, nude, zgaszony pomarańcz i brazy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tego nowego loreala też jeszcze nie miałam okazji spróbować,ale zielony OPI mi się bardzo podoba

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam kilka z L'oreal i wszystko zależy od koloru- jedne są OK a inne beznadziejne. Twoja pomarańcz bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  8. OPI, Chanel i Essence najładniejsze. :]

    OdpowiedzUsuń
  9. Cały zbiorek ładnie się prezentuje :)

    zapraszam do mnie:P

    OdpowiedzUsuń
  10. MAC- świetny! próbowałaś lakirów firmy KOBO?

    OdpowiedzUsuń
  11. pomarańczki i nudziaki - mój hit jesienny :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...