2 października 2012

Flormar, Diamonds Eyeliner w odcieniu rudo - czerwonym.

Rudo - czerwony eyeliner dostałam kilka miesięcy temu w prezencie (Agata, dziękuję!) - przez jakiś czas leżał zapomniany, ale błyszcząco - brokatowy pisak okazał się całkiem dobrym jesiennym wyborem. Produkt marki Flormar (odcień 107) opisany jest jako błyszczący i brokatowy - brokat jednak jest na tyle delikatny, że z powodzeniem można uzywać go w codziennym makijażu.



Bardzo dobrze aplikuje się za pomocą cieniutkiego pędzelka - jest trwały i nie osypuje się. A moje brwi to efekt pracy Kasi Bogdańskiej, która jest specjalistką od regulacji brwi marki Benefit (możecie ją znaleźć w centrum handlowym Złote Tarasy w Warszawie, w Sephorze).

Kosmetyki marki Flormar możecie znaleźć w centrach handlowych np. na wyspach.
Flormar, Diamonds Eyeliner w odcieniu rudo - czerwonym.
Czytaj dalej...

37 komentarzy:

  1. Ładny :) Kojarzy mi się trochę z bombkami świątecznymi, nie wiem czemu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również, taki świąteczny kolor:-)

      Usuń
    2. Mnie też skojarzył się ze świętami. Śliczny kolor :)

      Usuń
  2. Brwi rewelacja :) A eyeliner - byłam przekonana, że efekt mi się nie spodoba, ale na zdjęciu całej twarzy wygląda to super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny kolor.. :)
    Szkoda że nie mam dostępu do kosmetyków tej marki :/

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie! a to foto z chustką na głowie rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TO samo chciałam napisać! Bardzo fajne zdjęcie!


      Przy okazji, jeśli miałabyś ochotę - zapraszam na moje jesienne rozdanie:
      http://lupus-pilum-mutat.blogspot.com/2012/09/niespodziankowe-candy-jesienne-rozdanie.html

      Usuń
  5. o jakie piękne zdjęcia <3
    i liner niczego sobie :) a nie drażni taki brokat oka przy demakijażu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie zauważyłam niczego takiego - zmywa się bardzzzo dobrze!

      Usuń
  6. swietny, ostatnio w necie przeglądałam ich ofertę i właśnie mam zamiar szukac tego kolorku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dominika z wyznań kosmetykoholiczki moze pomoc:)

      Usuń
    2. Mogę jak najbardziej :) tylko, że tego kosmetyku już od dłuższego czasu nie ma w sprzedaży :/ Jakbyście miały jakieś pytania co do oferty i kolorystyki to piszcie śmiało, jeśli tylko będę mogła to pomogę :)

      Usuń
  7. Świetna alternatywa na fajny wykwintny makijaż bez użycia cienia :) Kto powiedział ze kreska na oku musi być czarna hi hi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Osobiście chyba bałabym się tego koloru na moich powiekach... Ale u Ciebie bardzo fajnie wygląda i faktycznie wydaje się stworzony na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na ostatnim zdjęciu wyglądasz bombowo ;) A liner świetny, chodzi za mną ostatnio taki kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piekne brwi .Zdjęcie w tej pin upowej husteczce suuuper !

    OdpowiedzUsuń
  11. Skąd Ty go wytrzasnęłaś :) To chyba jakaś stara kolekcja, bo w sprzedaży już od dłuższego czasu ich nie ma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dominika, ja go właśnie dostałam jakiś rok temu, więc dawno:( a czarne linery też mają takie pędzelki, w jakiej są cenie?

      Usuń
  12. ślicznie to wygląda :) i muszę Ci powiedzieć, że Twoje pieguski są strasznie urocze ;x :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny ten liner, a brwi - pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor fajny, ale nie dla mnie.
    Ale Twoje nowe brwi są świetne. Bardzo CI pasują!

    OdpowiedzUsuń
  15. kolor ciekawy i na pewno rzadko spotykany :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zarąbiście masz wygolone przy uszach :)!

    OdpowiedzUsuń
  17. Się zapomniałam zalogowac i powyższy komentarz to mój ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. ladne brwi :) a kolor pisaczka calkiem ciekawy, taki jesienny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo Ci pasuje ten kolor. Podobno bordo jest hitem tej jesieni, więc wpisujesz się w trendy ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę się chyba wybrać do Flormaru i obejrzeć ten eyeliner bo wygląda świetnie. Kolor idealny na jesień :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...