1 października 2012

Essie, Demure Vixen ♥


Jeden z najładniejszych lakierów do paznokci jaki mam w swojej kolekcji. W zależności od światła - wygląda zupełnie inaczej - czasami jest fioletowo - różowy, w świetle dziennym widzę w nim szarości i beże.


Ręka lewa ma dwie warstwy, ręka po prawej jedną warstwę:


Mój Demure Vixen pochodzi z linii profesjonalnej - buteleczki można zakupić w nail barach i salonach kosmetycznych. Aplikacja nie sprawia najmniejszego problemu, emalia jest rzadka i dobrze pokrywa płytkę (na zdjęciach możecie zobaczyć jedną i dwie warstwy na paznokciach). Odcień idealnie jesienny - do ciepłych swetrów i otulających szalików. Jak Wam się podoba?
Essie, Demure Vixen ♥
Czytaj dalej...

33 komentarze:

  1. nie moj kolor...wole bardziej wyraziste:)))
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czasami lubię właśnie takie delikatne, lekko pastelowe, szczególnie jesienią.

      Usuń
  2. Ładny..aczkolwiek trochę siny się wydaje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są momenty, gdy właśnie taki jest, ale mimo wszystko ja bardzo go lubię:)

      Usuń
  3. Faktycznie bardzo jesienny :) Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam jego (chyba ubiegłoroczną) limitowaną wersję Demure Vix i bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, Dominika i dla Ciebie tez jest typowo jesienny?

      Usuń
  5. Piękny, chodzi za mną ten kolor, ale finanse powstrzymują :) Faktycznie idealny na jesień!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny! Też nad nim rozmyślałam stojąc w Superpharm przed standem Essie, ale ostatecznie wzięłam wiecznego optymistę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny, pasuje chyba do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie też dzisiaj Essie. Chyba wpadłam :D

    Kolorek sliczny, w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię właśnie takie odcienie- brudne nudziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny kolor, w sam raz na tę porę roku.

    OdpowiedzUsuń
  11. faktycznie piękny! nie mam takich nudziakowych w swojej kolekcyjce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo podobny do china glaze below dech 954 :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba ten kolor, jest taki "mój" ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy różni się czymś od Demure Vix? Bo ja mam właśnie tą wersję i wydają mi się takie same ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. podobny efekt dał u mnie Golden Rose nr 119. Ale może też kiedyś się Essie dorobię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny jest ten kolor, kupiłam go, a potem się dowiedziałam, że był na niego szał wśród blogerek ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...