26 października 2012

Dużo złota! MAC, Screaming Bright.


Recenzję Screaming Bright z wrześniowej kolekcji lakierów marki MAC miałam przygotowaną dość dawno temu, niestety w międzyczasie mój komputer doznał pewnych zniszczeń spowodowanych czerwonym winem i dopiero kilka dni temu powrócił do moich rąk. Wraz z nim powróciły także zdjęcia - dzisiaj więc będzie na złoto!


Generalnie nie jestem zwolenniczką emalii w odcieniach złota, srebra czy perły - jednak ten lakier podoba mi się bezapelacyjnie! Jedna warstwa pokrywa w całości płytkę, nie odpryskuje i wytrzymuje kilka dni bez top coata. Sprawia troszkę problemów przy zmywaniu, ale jestem w stanie to wybaczyć i zastosować sposób z folią aluminiową.



Nosiłam go na kilka sposobów - bardzo naturalnie: z pomalowanym jednym paznokciem lub wszystkimi w złocie, dodawałam także jako element manicure (brudny róż + złoto) i za każdym razem sprawdzał się znakomicie. Jak Wam się podoba moje złotko?
Dużo złota! MAC, Screaming Bright.
Czytaj dalej...

25 komentarzy:

  1. Faktycznie jest piękny..ale chyba wybrałabym go w kompilacji z innymi lakierami na paznokciach, niż solo :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba :)

    ps. o co chodzi z tą folia? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykładasz do paznokcia nasączony zmywaczem wacik, zawijasz to w folię aluminiową i czekasz. Daje to tyle, że zmywacz tak szybko nie paruje i przede wszystkim nie musisz trzymać cały czas tego wacika ręką, tylko możesz przejść do następnych paznokci.

      Usuń
  3. Mimo, że źle bym się czuła mając go na swoich paznokciach, to na cudzych mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny. Lubię takie kolory. Dobrze się zmywa? Miałam kiedyś lakier o podobnym wykończeniu i dłonie błyszczały mi się jeszcze dwa dni po zmyciu lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny :) I płytkę masz bardzo ładną.
    Ja póki co nie zdecydowałam się na nic z Maca, ale marzę o takim różu troszkę brzoskwiniowym z Maczka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmmm, solo nie bardzo mi się podoba.
    Gdyby jednak połaczyć go z czarnym, to efekt byłby niesamowity.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny ten kolor... pijaku.
    Żeby zalać kompa winem, no kto to widział. :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wygląda, ale nie lubię lakierów brokatowych przez trudność zmywania ich :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny...super do jesiennych stylizacji:)

    OdpowiedzUsuń
  10. myślę, że nie pokazałaś tu jego prawdziwego piękna ;) mało, mało!

    Co do zmywania to metaliki nie są wcale takie trudne i folia Al jest zbędna

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda pięknie! Przypomina mi złoto z Isadory.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny kolor, mimo że metaliczny to bardzo stonowany.

    OdpowiedzUsuń
  13. też nie przepadam za złotem ani srebrem na paznokciach.. ale ten jest interesujący :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ładny jest, ja bym nosiła go na wszystkich pazurach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wyjdę na abnegata ale co się robi z folią aluminiową?:) generalnie wogóle nie przepadam za złotem ale całkiem całkiem interesująco wygląda w tej odsłonie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też mi się takie kolory nie podobały, ale jak kupiłam sobie złotawy lakier, to się przekonałam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...