31 października 2012

Dior, Grand Bal - lakier do paznokci Diva.


Czarny lakier do paznokci z mikropskopijnymi drobinkami złota to Diva - świąteczna propozycja marki Dior. Przepięknie i z łatwością rozprowadza się po płytce, bardzo szybko schnie, nie smuży - zaaplikowałam dwie warstwy, aby czerń była głęboka i wibrująca milionem małych, złotych opiłków.



Wczoraj pokazywałam Wam także pomadkę do ust Marylin z kolekcji Grand Bal oraz kilka zdjęć.

Podoba się Wam czarno - złota propozycja Dior? Lubicie ciemne lakiery do paznokci?
Dior, Grand Bal - lakier do paznokci Diva.
Czytaj dalej...

31 komentarzy:

  1. lakier wygląda przepięknie ! Ciekawe jak tam u niego z trwałością :) no i ceną oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za czernią na pazurkach, ale ta propozycja Diora jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny :-) Uwielbiam czarny lakier do paznokci, a ten wzbogacony o taki złoty pyłek jest naprawdę przepiękny ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko wow mogę powiedzieć! Piękny kolorek!!! I te drobinki!!! ale cena jak dla mnie zaporowa:( Przynajmniej w tym roku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ciemne lakiery, a ten wygląda świetnie z tymi drobinkami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie pojawił się na półkach a już miałam na niego chrapkę, ale ta cena... Tylko oko mogę pocieszyć, chociaż jak mnie coś odbije, to mogę... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Choć nie noszę czerni to tę bym chciała mocno :D te złote drobinki idelanie w trendzie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie gustuję w takich ciemnych lakierach ale wygląda bardzo ładnie jednakże nie dla mnie :) ufff :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny lakier...100% w moim stylu, butelka piękna...ja w zimie i jesieni preferuję ciemne lakiery- moim osobistym hitem jest OPI my private jet, w lecie natomiast nigdy bym czarnego nie tknęła

    OdpowiedzUsuń
  10. Butelka najpiękniejsza na świecie .
    A kolorek przepiękny
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest piękny w całej rozciągłości :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor piękny, buteleczka cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny, ale butelka jeszcze lepsza - zajmowałaby u mnie honorowe miejsce w lakierowej szufladzie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. fantastyczna buteleczka, taki a'la flakonik :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny jest ten kolor!
    Magiczny, wręcz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny kolor.
    Nie przepadam za czernią na paznokciach, ale w takimw ydaniu jestem na tak:)

    OdpowiedzUsuń
  17. jeśli chodzi o buteleczkę to się Dior postarał jak nigdy. niczym flakon perfum w wersji mini :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Polecam jako zamiennik dużo tańszy, przynajmniej w necie:
    Sally Hansen Complete Salon Manicure 670 Midnight in NY

    Jest równie cudny:) Choć to nie Dior...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...