30 października 2012

Dior Grand Bal - kolekcja świąteczna 2012.


Grand Bal to świąteczna propozycja marki Dior - złota kolekcja trafiła już do perfumerii, u mnie możecie obejrzeć zdjęcia dwóch perełek - pomadki Marylin zawierającej oprócz czerwieni kropelkę różu, który tak lubię. Czarny lakier do paznokci z mikropskopijnymi drobinkami złota to Diva - mój przepiękny duet, któremu naprawdę trudno jest się oprzeć.




Bajkowe opakowania, które nawiązują do magii Świąt Bożego Narodzenia kryją w sobie prawdziwe piękno...



Czy coś jeszcze kusi mnie z kolekcji wirujących świateł i cieni? Karnet makijażowy, zoty puder, a może cienie do powiek? Wszystko wydaje się tak bardzo kuszące...
Dior Grand Bal - kolekcja świąteczna 2012.
Czytaj dalej...

20 komentarzy:

  1. chcę zobaczyć szminkę na ustach i lakier na pazurach, bo uwielbiam czerń :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja chcę paletkę z tej kolekcji...właśnie sobie myślałam kiedyś że złoty i srebrny cień by mi się przydał...poza tym jest przepiekna...tylko ta cena jak zwykle nie zachęca

    OdpowiedzUsuń
  3. wygladaja slicznie... :) az szkoda uzywac hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem szczerze że te produkty to marzenie...chciałabym dostać taki prezent pod choinkę;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie kusi lakier! ale ten czerwony :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Opakowania są sliczne, jestem ciekawa tego lakieru:>

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie kusi czarny lakier i paleta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Same kosmetyki nie bardzo w moim guście, bo czerwone usta to nie mój fav, czarny lakier w ogóle u mnie nie gości. Ale te opakowania wywołują prawdziwy ślinotok- cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię kolekcje świąteczne Diora:-) zawsze świetnie to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo chciałam ten lakier, ale niestety już jest wyprzedany :/ za to dowiedziałam się że Dior zmienia na stałe opakowania swoich lakierów i podobno właśnie tak będą wyglądały :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szminka piękna, świetny, soczysty kolor, mrr....

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna szminka :)

    Ps. dodaje do ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...