9 października 2012

Art Deco i lakierowy nude .

Kilka dni temu pokazywałam Wam moje jesienne propozycje lakierowe, dzisiaj jedna ze spokojniejszych propozycji - Art Deco o numerze 69.

Zdjęcie od lewej w pochmurny poranek, zdjęcie po prawej w słońcu:


Kremowy, dość szybko schnący - potrzebuje dwóch warstw do pełnego krycia. Odcień jest bardzo naturalny, pasujący do wszystkiego, stonowany. Nie jest to szczyt szaleństwa jeśli chodzi o kolorystykę (po prostu beż), ale na jesień pasuje doskonale - myślę, że wiele z Was czuje się w takich kolorach dobrze? Kolor 69 pochodzi z aktualnej kolekcji marki Art Deco „Mystic Garden”, lakiery są niezwykłe z kilku powodów: zawierają rewolucyjną, opatentowaną formułę, polegającą na tym, że cząstki ceramiczne łączą się z plastyfikatorem i polymerem, nadając lakierom optymalną konsystencję, wysoki połysk i soczysty kolor.

Lubicie lakiery w odcieniu nude na swoich paznokciach?
Art Deco i lakierowy nude .
Czytaj dalej...

15 komentarzy:

  1. Lubie takie odcienie także jestem na TAK :) Chociaż zdjęcie z pochmurnego dnia dało trochę efekt takich ''trupich'' paznokci...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, wyglada troche trupio, ale w rzeczywistosci az taki nie jest - moze to zludzenie?

      Usuń
  2. Ja lubię takie neutralne kolory- przydają mi się zwłaszcza podczas sesji na studiach i rozmów kwalifikacyjnych :D
    Ciekawa jestem, czy ta rewolucyjna formuła wpłynie znacząco na trwałość lakieru na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na zdjęciu w słońcu wygląda ślicznie :) Też lubię nudziaki na pazurach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor idealny :) Zaraz po burgundzie jest to mój ulubiony kolor lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię beże na paznokciach :) Zdjęcie z pochmurneego dnia nie przedstawia koloru najlepiej,ale w słońcu wygląda pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio bardzo polubiłam nudziaki. A ten jest przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  7. swietny, neutralny kolor; kiedys nie lubilam, wydawal mi sie nijaki, ale teraz uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny! a nudziaków właściwie nie mam wcale.. muszę coś upolować :D

    OdpowiedzUsuń
  9. na okres zimowo-jesienny nudziaki sa jak znalazl !!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...