12 września 2012

Wrześniowy Glossy Box - jestem na Tak!


Przed chwilą Kurier przywiózł różowo - czarne pudełko, wrześniową edycję Glossy Box uważam za bardzo udaną, jestem bardzo zadowolona z conajmniej trzech kosmetyków, których do tej pory nie miałam okazji wypróbować.


Bath & Body Works, Pink Chiffon Body Lotion. Nawilżający balsam do ciała o zapachu owocowo-piżmowym, zawierający witaminę E, olejek jojoba i masło shea. 88 ml to pełen produkt (17,99 zł) - pamiętam te kosmetyki z czasów, gdy moja siostra była w USA - zapachy baaaardzo mi przypadły do gustu.

Figs & Rouge, 100% Organic Balm, Peppermint & Tea Tree. Organiczny balsam do ust, mój pierwszy raz z ta marką i oczywiście jestem ciekawa - zapach mięty jest naprawdę orzeźwiajcy i przypadł mi do gustu, co jest zastanawiające - nigdy wcześniej nie używałam takich aromatów w pielęgnacji. Pełnowymiarowy produkt 19,90 zł/ 8 ml

NUXE, Crème Fraîche de Beauté Enriche - krem do skóry suchej i bardzo suchej - taką cerę zaznaczyłam w profilu piękności więc jestem zadowolona, że wzięto to pod uwagę. Nuxe bardzo lubię więc chętnie wykorzystam. Miniatura 15 ml (pełny produkt ok. 109 zł/ 50 ml)

Phyto, Ekspresowa odżywka wygładzająca i utrwalająca kolor włosów farbowanych - dla mnie bardzo ciekawa nowość - z marką Phyto do tej pory nie było mi po drodze. Miniatura 50 ml (pełny produkt 53 zł/ 150 ml)

Yoskine, Mikrodermabrazja - peeling szafirowy przeciwzmarszczkowy, powędruje do mamy - jej cerze sprawi dużo więcej przyjemności niż mojej. Myślę jednak, że pierwszy raz użyjemy fo wspólnie. Miniatura 40 ml (pełny produkt 30 zł/ 75 ml).


Jesteście zadowolone z wrześniowej edycji? Tak jak napisałam - dla mnie przede wszystkim ciekawe są Figs & Rouge, Phyto oraz zapomniana przeze mnie Bath & Body Works.
Wrześniowy Glossy Box - jestem na Tak!
Czytaj dalej...

26 komentarzy:

  1. ja jeszcze swojego nie dostałam ale jesli dostanę ten właśnie wariant to będę zawiedziona bo znam wszystkie te kosmetyki i mam je w pełnowymiarowych opakowaniach... czy to taki exclusive hmmmm nie do końca

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie zamawiałam, ale nie pasowałby mi raczej :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że wzięli pod uwagę profil piękności!
    Ja w tym miesiącu odpuściłam sobie GB i bardzo się cieszę, bo kosmetyki fajne, ale nie na tyle, bym nie mogła się bez nich obyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie to znowu nic ciekawego, ale najważniejsze, że Tobie box się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zamówiłam raz i na tym koniec. Przerzucam się na kosmetyki naturalne więc szkoda mi trochę kasy na coś co nie będzie mi do końca odpowiadać.

    OdpowiedzUsuń
  6. mi bardzo sie podoba wrzesniowa zawartosc:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przez zamieszanie w firmie GB nie otrzymałam pudełka, z przyczyn niewiadomych.. Hmm.. Figs & Rouge, 100% Organic Balm, Peppermint & Tea Tree znam,posiadam, uwielbiam te balsamy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę pudełka ! Jak dotychczas chyba najfajniejsze ! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Interesuje mnie Nuxe, ciekawe co powiesz na ten temat.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi też się box podoba i dostałam identyczny jak Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja niestety jestem rozczarowana odżywką do włosów farbowanych. Włosów nie farbuję i zaznaczyłam to w "profilu piękna", dlatego nie rozumiem dlaczego ten kosmetyk znalazł się w moim pudełku.Czy "profil piękna" ma sens, skoro otrzymałam kosmetyk, którego nie będę używać?

    OdpowiedzUsuń
  12. ja ciągle czekam na swój. Jednak równiez bede zawiedziona jesli dostane ten wariant, ze wszględu na to że moja skóra jest tłsta, mam 20 lat, więc peeling przeciwzmarszczkowy również się nie sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
  13. Miłam GlossyBoxa przez 3 miesiace, obecnie bardzo sie wacham czy go zamawiać bo dostaję Shinyboxa co miesiac za free. Z jednej strony wszystko fajnie, ładnie i lubię dostawac niespodzianki ale wsyztskie moje kosmetyki z GB i SB leżą po przetestowaniu na połce i sie kurzą :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Całkiem, całkiem. Mi najbardziej podoba się balsam do ust :D

    OdpowiedzUsuń
  15. produkty ciekaw ale miałam większość więc nie żaluję swojej decyzji ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie 3 produkty wpasowały się idealnie, 2 niezbyt pasują do mnie

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam wrażenie,że wszyscy dostali to samo:(

    OdpowiedzUsuń
  18. Znam większośc więc odetchnęłam z ulgą, że zazdrośc mnie nie zeżre tym razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jestem tradycyjnie bardzo zadowolona, naj naj z balsamu do ciała. Ależ on się dobrze wchłania :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja w angielskim Glossy też miałam Figs & Rouge :) zgapili dziady :P hyhy ten Nuxe bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja juz tez dostalam i rowniez mi sie podoba. wyprobowalam juz peeling, jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Czekam na swoje pudełeczko ;-)!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja nie miałam żadnego z tych kosmetyków, więc chętnie je przetestuję:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Spotkanie bloggerek w Legnicy - 22.09. sobota godzina 12:00 - więcej szczegółów mailowo - proszę o pilny kontakt: shoppingofwena@wp.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak tylko znajde prace to zaczne zamawiac :P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...