10 września 2012

Sugarlicious czyli książeczka pełna słodyczy, Benefit.


Na początku września w perfumeriach pojawiło się kilka benefitowych nowości, jedną z nich jest książeczka wypełniona po brzego bestsellerami marki. Pod nazwą Sugarlicious kryją się:
- kultowy High Beam, który ma za zadanie rozświetlić i dodać blasku cerze
- Bene Tint odpowiadający za piękny, malinowy odcień na ustach i/lub policzkach
- mozaika Sugarbomb, dla podkreślenia wyżyn kości policzkowych i nadania im zdrowego wyglądu
- błyszczyk Sugarbomb mający za zadanie nawilżyć i nadać delikatny odcień wargom






Mała książeczka zawiera pomocną instrukcję użytkowania - gdzie i w jaki sposób aplikować konkretne produkty. Prześliczne pudełeczko zawiera także mały pędzelek przeznaczony do nakładania różu. A cały zestaw? Doskonale sprawdzi się jako prezent lub wyjazdowa kosmetyczka - oprócz podkładu i tuszu znajdziemy w niej wszystko, czego potrzebujemy do wykonania zdecydowanie słodkiego makiajżu!



Jak Wam się podoba mój urodzinowy zestaw?
Sugarlicious czyli książeczka pełna słodyczy, Benefit.
Czytaj dalej...

32 komentarze:

  1. podoba mi się i to bardzo. :)
    zazdroszczę takiego cudeńka

    OdpowiedzUsuń
  2. tak własnie myślałam, ze to urodzinowy gifcik... cudowny jest...

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny! Uwielbiam Benefit, a ich opakowania zdecydowanie uprzyjemniają każdy makijaż :-) Zazdroszczę prezentu ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś dla takiego słodyczoholika jak ja :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chcę taki! Nie mam jeszcze nic z benefitu, ale ta książeczka podbiła właśnie moje serce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kosmetyki jak kosmetyki, ale idea pudełeczka boska ;) I ta nazwa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Benefit bardzo gadżeciarskie robie opakowania. Ten zestawik powala na kolana. Ale High Beam mi nie podszedł.

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie go wczoraj widziałam i jest śliczny :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba? Ja jestem zakochana *.* Ile kosztuje to cudeńko?

    OdpowiedzUsuń
  10. piękniutki .Trzeba przyznac Benefit potrafi pakować te cacuszka :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdzie można kupić takie cudo?
    W sephorze go nie widziałam, a byłam niedawno :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny zestaw. Tj. pisałaś - idealny pomysł na prezent.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda jak dobry zestaw startowy. Strasznie mi się podobają opakowania Benefitu. Ceny za to zupełnie nie ;).

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy zestaw ! Zachecilas mnie ! :)
    instrukcje dla poczatkujacego super pomocne ! :)
    Pozdrawiam Juliee
    www.keepcalmandstaywithme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. super, idealny na jesień uważam skromnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super, ciekawe jakie koszta. Koniecznie podziel się bardziej dokładnymi opisami :)

    OdpowiedzUsuń
  17. oj bardzo się podoba! Wspaniały prezent urodzinowy. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mmmmmm, taką bombonierką pełną benefitowych słodkości chyba nikt by nie pogardził :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi się podoba. Ciekawe ile kosztuje.

    OdpowiedzUsuń
  20. No świetny jest!! Ja też poproszę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajny zestawik! świetny na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Odpowiedzi
    1. 129 zł w Sephorze - jednak teraz jest promocja na ich marki na wylacznosc i np. kupujac 3 produkty Benefitu (lub innych) jeden kosmetyk dostajesz za 1 zl.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...