21 września 2012

Peeling do ciała ze skórką pomarańczy, Tso Moriri.


Jestem zapachowcem, miłośniczką aromatów korzennych: pieczonych jabłek z przyprawami, skórki pomarańczowej, imbiru, cynamonu, kardamonu, grzanego piwa/wina i wszystkich innych kojarzących się z jesienią/zimą i rozgrzewaniem. Gdy w ofercie marki Tso Moriri zobaczyłam Peeling ze skórką pomarańczy wiedziałam, że to tylko kwestia czasu, gdy znajdzie się w moich rękach.



Jakie są moje wrażenia? Przede wszystkim w aluminiowym pudełeczku naprawdę znajdziecie skórkę pomarańczową (widać ją na zdjęciu?)! To nie jest chwyt marketingowy, firma Tso Moriri skórkę pomarańczową przygotowuje samodzielnie. Wybierają dojrzałe świeże pomarańcze i suszą w wysokiej temperaturze. Świeżo zmielona skórka dodawana jest do peelingu, a jej słodki aromat w połączeniu z korzennym aromatem piernika daje niezwykły zapach wprowadzający w niezbyt korzystną jesienną aurę. A wygląda to tak: wskakujesz do wanny wypełnionej ciepłą wodą, leżysz, odkręcasz pudełeczko z peelingiem - w całym pomieszczeniu zaczyna unosić się pomarańczowy aromat, nie masz ochoty się kąpać - masz ochotę jeść pomarańcze garściami, wykąpać się w nich, a na koniec wysmarować nimi. Daję Wam słowo, że używanie tego produktu uzależnia i stwarza aurę ekskluzywnego spa. Ja jestem zauroczona - zresztą jak większością kosmetyków Tso Moriri i jeśli tylko będziecie miały okazję wypróbować - zróbcie to koniecznie - skóra jest po nim rozjaśniona, absolutnie wygładzona i rozpieszczona - nie ma konieczności wklepywania balsamu do ciała czy kremu. Żałuję tylko, że dostępna jest jedynie wersja o pojemności 180 ml, co wystarcza na kilka oszczędnych użyć, aby przedłużyć istnienie tego zapachu na ciele apeluję do producenta o stworzenie kremu do ciała ze skórką pomarańczy!


Peeling do kupienia np. tutaj, 38 zł/180 ml.
Peeling do ciała ze skórką pomarańczy, Tso Moriri.
Czytaj dalej...

22 komentarze:

  1. muszę go mieć, wszystko co pięknie pachnie sprawia, że używanie jest czystą przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam zapach pomarańczy. Bardzo zaciekawiły mnie produkty tej marki!

    OdpowiedzUsuń
  3. :D ależ wprowadzilaś atmosferę .. teraz to ja bym sie takiego winka z korzeniami napiciała :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie go kupię, uwielbiam wszelkie peelingi do ciała, a ten obłędny zapach, jak to go opisujesz, decyduje o jego przytuleniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że te kosmetyki są dostępne tylko w zakupach internetowych...jak większość ciekawych i "innych" produktów. Zawsze zniechęca mnie koszt przesyłki, szczególnie, jeżeli już koszt samego produktu nie należy do najniższych. Ale czaję się już na kilka rzeczy, między innymi tą firmę....ciekawią mnie ich masła do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale cudo! jak tylko uda mi się trochę zaoszczędzić to konieczne będę musiała kupić ten peeling! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Musze go kupić jak będę w PL :D

    OdpowiedzUsuń
  8. wygląda świetnie! choć u mnie w domu by nie przeszedł, bo ten aromat pomarańczy by pewnie szybko wykończył mojego męża :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham peelingi z Tso Moriri!
    Są rewelacyjne..

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ to musi dawać rozkosz :) Też lubię takie zapachy jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mniam, aż nabrałam ochoty na pomarańcze!

    OdpowiedzUsuń
  12. peeling wygląda bardzo naturalnie. szkoda, że tak mało wydajny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem zachwycona tym, co napisałaś.
    Wersja zapachowa idealna na jesienne wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  14. rozgrzewający zapach, fajna konsystencja coś dla mnie :D można patrzeć i się napajać a co tu mówić o stosowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że tak mało piszesz o tym, co jest w peelingu najważniejsze - czyli właściwościach peelingujących. Przejrzałam u Ciebie wszystkie recenzje peelingów, i tylko marginalnie, i to nie zawsze, piszesz o tym, czy peeling ma dużo granulek, czy są ostre, czy delikatne, czy po użyciu zostaje na skórze film i jak tłusty...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy następnej recenzji postaram się opisać więcej szczegółów, dziekuję za zwrócenie uwagi.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...