25 września 2012

Na niebiesko.


Zachciało mi się niebieskości - w mojej kosmetyczce takich lakierów właściwie nie ma więc nadrobiłam zaległości i zaopatrzyłam się od razu w dwie sztuki. Po lewej Via Airmail z kolekcji Ready for boarding, po prawej I'm bluetiful z Colour & Go. Obydwie emalie spod szyldu Essence - Colour & Go w nowych opakowaniach i z nowym, olbrzymim pędzelkiem.


Pierwszą próbę ma już za sobą I'm bluetiful, nowy pędzelek jest na tyle duży, że w przypadku moich paznokci do pokrycia całej płytki wystarczy jedno pociągnięcie - niestety musimy uważać, aby nie zalać skórek dookoła. Na paznokciach trwa bez większych odprysków dobre cztery dni, po tym czasie delikatnie zaczynają ścierać się końcówki.


Lubicie niebieskie lakiery do paznokci? Jaki jest Wasz ulubiony?
Na niebiesko.
Czytaj dalej...

21 komentarzy:

  1. Lubię, ale tylko te ciemne i w takich przydymionych odcieniach . Takich typowych plastikowo niebieskich nie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszelkie odcienie niebieskiego i zielonego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ouć te wyglądają ładnie ja mam teraz na pazurkach taki smerfiasty niebieski ;) odcień w zależności od nastroju :) czasem granat czasem błękit

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny kolor, chyba powinnam taki nabyć ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam mnóstwo niebieskich lakierów, jednak zaczęłam odczuwać pewien przesyt :P Obecnie mam zachcianki na ciemne granaty ;) Z niebieskości najbardziej lubię chyba blue addicted Essence.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim ulubionym niebieski lakierem jest chabrowy dor. Wygląda naprawdę świetnie, a nie kosztuje wiele.

    OdpowiedzUsuń
  7. Matko, co za cudny kolor! Uwielbiam niebieskie pazury, muszę go mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja właśnie dziś zrobiłam sobie na paznokciach błękitny kolor. Również z Essence, tyle że z limitki Snow White ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja ostatnio kpiłam Golden Rose Fantastic 182. Kupowałam na wariata bo w ostatniej chwili(2 godziny przed weselem znajomej)wymyśliłam sobie taki dodatek do sukienki i muszę przyznać,że przypadł mi do gustu recenzja tu http://testereczka.blogspot.com/2012/08/golden-rose-fantastic-182-moj-pierwsza.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam niebieskości, największa moja grupa lakierów :)

    Idealny niebieski? Inglot 955 :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja niebieskości nie lubię :) W ogóle jakoś nie przepadam za tym kolorem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Niedawno zakochalam sie w odcieniach niebieskiego na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam 2 niebieskie lakiery z Golden Rose, z serii Paris, są super, dobra jakość i świetne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam ten lakier i uważam że to jeden z najładniejszych w mojej kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja lubie albo takie morskie, albo granatowe.. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oooo, podoba mi się bardzo ten nowy!

    OdpowiedzUsuń
  17. oj bardzo lubię niebieskie kolory ;-)!

    OdpowiedzUsuń
  18. jakoś nie wyobrażałam sobie niebieskiego na moich paznokciach, a tu proszę...okazał się kolorem lata 2012 ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...