25 września 2012

My week, in photos - 9.

Chyba jeden z najbardziej aktywnych tygodni od bardzo dawna - wróciliśmy do Wrocławia, miałam pierwsze zajęcia w szkole (jutro o nich napiszę więcej!), brałam udział w Akademii Makijażu Douglas (także napiszę!), pierwszy raz rozstałam się z Jagą na aż trzy dni! Dużo się działo, jestem wymęczona, ale baaaardzo szczęsliwa!




1. Zaczyna się!
2. Wracamy do Wrocławia, otwieramy lodówkę a tam? Orzechowe, wege ciasto i czerwone wino! Taką mam siostrę:*
3. Pomidorkowo.
4. Włosowa kuracja - niebawem start.
5. Jaga w domowej galerii sztuki.
6. Mama w douglasowej akademii makijażu.
My week, in photos - 9.
Czytaj dalej...

17 komentarzy:

  1. Super zdjęcia !

    Zapraszam cię, do dopiero co stworzonej grupy dla blogerek https://www.facebook.com/groups/423414624385198/

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie miałaś niezły młyn - Breslau, Wawa, Douglas, szkoła, Bene - intensywnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to się działo u Ciebie :) Czekam na relację ze szkoły!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tą serię postów :) Rośnie Ci Mała miłośniczka sztuki! I jaka cudna spódniczka:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka śliczna spódniczka. Oj działo, się działo. Siostry to najlepszy wynalazek świata.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaga w domowej galerii najlepsza <3

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem ciekawa douglasowej akademii makijazu :)
    rzadko komentuje, ale uwielbiam Cie czytac wiec osmielilam sie otagowac Cie i poslac CI ciasteczko
    http://ewelinaszajnar.blogspot.com/2012/09/so-sweet-blog-award-czyli-blogi-ktore.html :)pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. mocno porusza zdjęcie córeczki skupionej na oglądaniu obrazu <3
    że o zazdrości z ciasta orzechowego nie wspomnę

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie oczko ;d

    Zapraszam cię do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też byłam na akademii makijażu, tylko mój notes powiedział mi, że zaczyna się spotkanie o 10.30 i tak oto ominęłam całą teorię! :(
    Pozdrawiam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...