12 września 2012

My week, in photos - 7.

Tydzień pełen baaardzo ważnych wydarzeń - wrócił Tomek, skończyłam 28 lat, a mój brat - 40 - rodzinna impreza na której pojawili się wszyscy najważniejsi. W rodzinie siła!





1. Najpiękniejsza pin - upowa bielizna prosto z Francji.
2. Jesienna paleta Estee Lauder w akcji - róż nie taki straszny!
3. Moje domowej roboty czosknowe masło.
4. Dziękuję za wszystkie życzenia! :*
5. Prezent od mamy ♥
6. Love love.
7. Czachy.
8. Ulubione jesienne, gdybym mogła cały dom miałabym we wrzosach!
My week, in photos - 7.
Czytaj dalej...

9 komentarzy:

  1. Jak zwykle jestem oczarowan :) Jeszcze raz wszystkiego najlepszego ;) dzieciaku ;-D :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Spóźnione ale szczere - spełnienia wszystkich marzeń! :) Masło czosnkowe + bagietka + grill - to jest to ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego!
    Czachy wyglądają bosko, a wrzosy to najpiękniejsze jesienne kwiaty. Uwielbiam je.

    OdpowiedzUsuń
  4. W rodzinie siła - jak ja Ci tego zazdroszczę..

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego rówieśniczko ;) ja swoje 28 urodziny obchodziłam co prawda w maju ale nadal nie czuje, że to już tyle lat pożyłam ;) Wrzosy piękne i czachy świetne !!! Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;) można wygrać komin w kratkę http://smakkropki.blogspot.com/2012/09/myslcie-o-mnie-ciepo-przez-kolejny-rok.html

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest masło czosnkowe?! A ja myślałam, że lody... xD

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjęcia :) jak zwykle. wszystkiego naj :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się te Twoje zdjęcia podsumowujące tydzień. Śliczny pierścionek i spóźnione wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie w domu już też wrzosy zawitały. Ślicznie się komponują:) Urodzinowe gratulacje!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...