24 września 2012

Mam taga!

A więc było to tak: Ania przesłała mi tag, a właściwie samo go sobie odebrałam zanim ona zdążyła mnie o nim poinformować. 10 pytań i 10 odpowiedzi. Zaczynamy!

1.Kosmetyki naturalne..czy te inne i dlaczego... tel mi plis:)?

I naturalne i te troszkę mniej, tym pierwszym staram się być wierna od dawna i tak naprawdę wciąż mnie zaskakują - jak np. marka Tso Moriri, którą odkryłam właśnie dzięki Ani. Te drugie - z prostej przyczyny: jestem jak sroka, a do tego łasa na nowości.

2.Dlaczego blogujesz?

To wciąga! Poza tym poznajesz mnóstwo wspaniałych osób, które niejednokrotnie bezinteresownie są w stanie pomóc.

3.Czy masz jakieś ukochane seriale?

Aktualnie The Office, a przebrnęłęłam przez ich dziesiątki. Niestety jestem z tych osób, które praktycznie nigdy nie pamiętają: tytułu filmu, piosenki, autora książki itp więc nawet jakbym chciała podać więcej tytułów to niestety, ale ich nie pamiętam:(

4.Kosmetyk bez którego żyć nie możesz.

Krem do twarzy, nawilżający - marki zmienne. Nie wyobrażam sobie przynajmniej raz w ciągu dnia nie zaaplikować go na skórę.

5.A co tam ...przepis na jakieś pyszne danie też poproszę:)

Podałabym na pesto w wersji ulepszonej, ale nie podam - tajemnica i sekret. Zapraszam jednak do mnie - osobiście spróbować!

6.Co lubisz najbardziej w swoim życiu?

Właściwie to wszystko - nie mogę narzekać: jestem mamą, mam wspaniałą rodzinę, przyjaciół, zaczynam nowy etap w życiu (szkoła), spełniam swoje marzenia. Jestem szczęśliwa.

7.Czy masz jakąś kolejną pasję prócz kosmetyków?

Tak, niestety jest to jedzenie.

8.Najpiękniejszy moment Twojego życia.

Powinnam napisać: urodzenie Jagi, ale nie napiszę. Każdego dnia Ona robi coś tak niesamowitego, że dla mnie to jest prawie jak kosmos - dzisiaj np. zobaczyła, że mam siniaka na nodze i zaczęła go głaskać i mnie przytulać. Co może to przebić?!

9.Twoje marzenie, największe, najpiękniejsze, jedyne:)

Nauczyć się robić to, co chciałabym w danej chwili, nie uginać się pod naporem innych.

10.Dziękuję że wzięłaś udział w zabawie:) wrzuć jakieś swoje ulubione zdjęcie:)<3

Ależ proszę, nawet animację - czyli ja i moje pesto!:)



Moje pytania:

1. Rzecz, która zawsze poprawia Ci nastrój?
2. Pomawiam się: Najpiekniejszy moment Twojego życia?
3. Kim chciałaś być w przyszłości, gdy byłaś małym dzieckiem?
4. Ulubione perfumy?
5. Najpiękniejsze wspomnienie z dzieciństwa?
6. Kosmetyk - marzenie?
7. Miejsce do którego zawsze chciałaś pojechać?
8. Jakie kosmetyki kupujesz najchętniej (lakiery do paznokci, pielęgnację, szminki, kredki)?
10. Chcę poznać Twoje imię!

Taguję wszystkie dziewczyny, które mają ochotę odpowiedzieć na moje pytania! Możecie na nie odpowiedzieć w komentarzu - baaaardzo chętnie przeczytam!:)
Mam taga!
Czytaj dalej...

28 komentarzy:

  1. super odpowiedzi i animacja megasna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. animacja świetna :) uwielbiam makaroni ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. o jaaa ..anima mnie rozwaliła :D

    OdpowiedzUsuń
  4. :) Faktycznie animacja świetna :) Bardzo ciekawe odpowiedzi na pytania a zwłaszcza o najpiękniejsze momenty życia :) To sztuka dostrzegać je na co dzień

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze chętnie się bawię w takie odpowiedzi ^^

    1. Rzecz, która zawsze poprawia Ci nastrój?
    Taniec, mocny, energiczny. Czekolada ^^

    2. Pomawiam się: Najpiekniejszy moment Twojego życia?
    Myślę, że jest zawsze przede mną (:

    3. Kim chciałaś być w przyszłości, gdy byłaś małym dzieckiem?
    Sprzedawcą lodów malinowych. Tylko malinowych (:

    4. Ulubione perfumy?
    Moshino I love love oraz Flower by Kenzo.

    5. Najpiękniejsze wspomnienie z dzieciństwa?
    Wyprawy do zamków i ruin z rodzicami.

    6. Kosmetyk - marzenie?
    Trudno powiedzieć... Może snobistyczne meteoryty? (:

    7. Miejsce do którego zawsze chciałaś pojechać?
    Szkocja i Indie.

    8. Jakie kosmetyki kupujesz najchętniej (lakiery do paznokci, pielęgnację, szminki, kredki)?
    Najchętniej szminki, choć dość rzadko ich używam...

    9. Brakuje! :D

    10. Chcę poznać Twoje imię!
    Agnieszka, miło mi (:

    OdpowiedzUsuń
  6. Hah, mam tak samo z nazwiskami i tytułami piosenek i seriali. Pustka w głowie ;)
    To ja chętnie odpowiem na Twoje pytania^^
    1. Rzecz, która zawsze poprawia Ci nastrój?
    Przytulanie, modlitwa
    2. Pomawiam się: Najpiekniejszy moment Twojego życia?
    Nie potrafię takowego wskazać. Tyle pięknych rzeczy mi się przytrafiło i tyle jeszcze się przytrafi, ze nie mam prawa wybierać jednego, najpiękniejszego wspomnienia. Uznajmy, że najlepsze dopiero przede mną^^
    3. Kim chciałaś być w przyszłości, gdy byłaś małym dzieckiem?
    A mogę odpowiedzieć kim chcę być? Bo to właściwie od dziecka się zmieniło. Marzę o byciu malarką, albo pisarką (wydaje mi się, że druga opcja jest mniej prawdopodobna)
    4. Ulubione perfumy?
    "Secret Fantasy" z Avonu. Rzadko używam perfum, gdyż mam po prostu bardzo słaby węch i ich nie czuję, ale te pachną cudnie - słodko, ale nie są przesłodzone. Jednak mój nos może kłamać ;)
    5. Najpiękniejsze wspomnienie z dzieciństwa?
    I znów nie potrafię wskazać jednej odpowiedzi, lecz tym razem dlatego, iż byłam bardzo chorowitym dzieckiem, więc w pamięci bardziej mi utkwiły te gorsze wspomnienia. Ach! Jest jedno, wspaniale wspomnienie - gdy babcia uczyła mnie czytać. Dzięki niej jako urocza pięciolatka sama czytałam sobie bajki na dobranoc.
    6. Kosmetyk - marzenie?
    Coś, czym będę mogła umyć głowę nie ryzykując podrażnienia. Wszystko mnie uczula :/
    7. Miejsce do którego zawsze chciałaś pojechać? Afryka, Australia, Japonia. Mogą być aż 3 miejsca, prawda?
    8. Jakie kosmetyki kupujesz najchętniej (lakiery do paznokci, pielęgnację, szminki, kredki)? Eyelinery oraz kremy do twarzy.
    10. Chcę poznać Twoje imię!
    Paulina :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jedzenie wcale nie jest złe :)
    Tez uwielbiam dobrze zjesc !

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo chętnie czytam takie tagi, można trafić na interesujące blogi i osoby. P.S. Czy ja tej animacji już kiedyś nie widziałam? :D

    Jeśli Ty i ktoś jeszcze chciałby mnie poznać bliżej to odpowiadam na tag :)

    1. Rzecz, która zawsze poprawia Ci nastrój?
    Jedzenie i kosmetyczne nówki ;P

    2. Pomawiam się: Najpiekniejszy moment Twojego życia?
    Nie jestem w stanie wskazać jednego. Wiele ich było i wiele jeszcze przede mną, bo życie w ogóle jest piękne!

    3. Kim chciałaś być w przyszłości, gdy byłaś małym dzieckiem?
    Kocią mamą :)

    4. Ulubione perfumy?
    Obecnie Daisy MJ ale wciąż dojrzewam w tej dziedzinie.

    5. Najpiękniejsze wspomnienie z dzieciństwa?
    Taniec na Taty stopach i rysowanie z Mamą :)

    6. Kosmetyk - marzenie?
    Ale tylko jeden? :D Może kiedyś własny :D

    7. Miejsce do którego zawsze chciałaś pojechać?
    Alaska - i udało się!

    8. Jakie kosmetyki kupujesz najchętniej (lakiery do paznokci, pielęgnację, szminki, kredki)?
    Kolorówkę szeroko pojętą.

    10. Chcę poznać Twoje imię!
    Ala :)

    Agata, napisz proszę choć króciutko jak w szkole. Jestem bardzo ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobre jedzenie - moja miłość :D

    Animacja super:)

    OdpowiedzUsuń
  10. 1. lody i oczywiscie zakupy!!
    2. moj slub!!
    3. malarka lub architektem (bo malarze malo zarabiaja :P - taka ekonomiczna bylam- no coz nie przewidzialam kryzysu)
    4. L´acoste te rozowe- od innych mnie boli glowa
    5. jedzenie wielkich kreconych lodow nad morzem!!- do dzisiaj pamietam ten smak, neistety nie znalazlam nigdzie podobnych...
    6. roz benefita- sprawie sobie jak skonczy mi sie aktualny...
    7. Japonia
    8. lakiery do paznokci i cienie do powiek(cienie tylko wtedy gdy potrzebuje)
    9. Justyna

    pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. Czekolada
    2. Zaręczyny
    3. baletnicą
    4. Salvador Dali Dalissime
    5. Mój pierwszy raz w kinie na Królu Lwie w pierwszym rzędzie na balkonie to było coś :)
    6. idealny podkład
    7. Paryż
    8. odżywki do włosów
    10. Emilia

    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Polecam do poczytania :)

    www.kamson.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. to i ja z chęcią odpowiem :)
    1.dobra kawa i cicho
    2.dzień moich narodzin, nie bardzo to pamiętam, ale musiało być pieknie
    3.pilotem odrzutowca
    4. nie mam ulubionych,szybko mi sie nudzą i często zmieniam
    5.pewna wigilia ,nie wiem czemu raczej nie różniła się od innych a pamiętam ją ze szczegółami,kiedyś święta były cudowne.
    6.podkład w płynie La Prairie Skin Caviar
    7.Rodos
    8.błyszczyki i krem do rąk
    9. hi hi zjadłaś dziewiątkę ???
    10.Mirosława :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Czemu "niestety jedzenie" jest Twoją pasją? :> Stety, stety! Tyle przyjemności z niego płynie, że mówienie o takiej pasji "niestety" to obraza ;) A sytuacja z Jagą mnie totalnie rozczuliła... :)

    1. Gdy mój Luby mnie przytula, bez najmniejszego powodu :) A z bardziej materialnych rzeczy... dobra gorąca czekolada? ;)
    2. Jestem za młoda, by o tym zdecydować, myślę, że ten najpiękniejszy moment ciągle przede mną, ale gdybym miała wybierać z dotychczasowych... Albo pierwszy pocałunek albo gdy przyjaciele na mojej osiemnastce zaśpiewali mi razem "I'll be there for you" - rozpłakałam się w 2 sekundy!
    3. Kosmetyczką :)
    4. Ciągle szukam, póki co Pulse Beyonce.
    5. Beztroskie bieganie po łąkach i polach wokół domu mojej cioci i zabawy od rana do nocy :) Tak mi się kojarzy dzieciństwo.
    6. Hmm... Chyba takiego nie mam na chwilę obecną. Ale bardzo chciałabym przetestować Hoolę Benefitu.
    7. Paryż.
    8. Każde :D Ale najbardziej chyba lakiery... Obecnie nałożyłam sobie na nie bana, ale i tak mi to nie wychodzi :P
    10. Ewa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. To i ja
    1 Moja 3-letnia córka i miły mąż :):):)
    2 Mój ślub i narodziny córeczki.
    3 Lekarzem
    4 Dior pure poison
    5 Wyjazdy na grzyby z rodzicami i dziadkami
    6 Idealny krem na pierwsze zmarszczki ( niestety) i idealny fluid
    7 Malediwy
    8 Pielęgnacja, podkłady , bronzery
    9 :):):)
    10 . Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie zabawy, więc z chęcią opowiem trochę o sobie:

    1. Rzecz, która zawsze poprawia Ci nastrój?
    Rzecz... Jeśli ma to być rzecz to będzie to na pewno laptop :P Jeśli mam mówić bardziej ogólnie, to powiedziałabym, że mój pies.

    2. Pomawiam się: Najpiekniejszy moment Twojego życia?
    Było ich mnóstwo, ale najmocniej wbił mi się w pamięć moment, kiedy po raz pierwszy w życiu zobaczyłam mojego obecnego chłopaka (i przyszłego męża w jednym- mam nadzieję :P).

    3. Kim chciałaś być w przyszłości, gdy byłaś małym dzieckiem?
    Piosenkarką xD Chciałam być Britney Spears :P Dodajmy, że mam głos czysto wieprzowy...

    4. Ulubione perfumy?
    Ni ma. Wciąż szukam ideału.

    5. Najpiękniejsze wspomnienie z dzieciństwa?
    Przed wigilią wiele lat temu tata wrócił do domu z wielką, naturalną choinką i... małym pudełkiem oraz klatką. W pudełku był mój wymarzony szynszyl. Tak się wtedy cieszyłam, gdy biegłam do mamy, że nie mogłam wyrobić na zakręcie w korytarzu.

    6. Kosmetyk - marzenie?
    Meteoryty Guerlaina.

    7. Miejsce do którego zawsze chciałaś pojechać?
    Tunezja, Francja, USA

    8. Jakie kosmetyki kupujesz najchętniej (lakiery do paznokci, pielęgnację, szminki, kredki)?
    Pielęgnacyjne mazidła do ust oraz żele pod prysznic. Mam ich dużo za dużo xD

    10. Chcę poznać Twoje imię!
    Kasia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiem z wielką przyjemnością :)
    1. Rzecz, która zawsze poprawia Ci nastrój?
    Jak pomyślę o mojej córce.
    2. Pomawiam się: Najpiekniejszy moment Twojego życia?
    Gdy moja córka przyszła na świat i położyli mi ją na piersi.
    3. Kim chciałaś być w przyszłości, gdy byłaś małym dzieckiem?
    Miss Świata.
    4. Ulubione perfumy?
    Shalimar Initial Guerlain
    5. Najpiękniejsze wspomnienie z dzieciństwa?
    Gdy latem na trawie ganiałam się z siostrą. Miałam wtedy może cztery lata.
    6. Kosmetyk - marzenie?
    Krem de la Mer.
    7. Miejsce do którego zawsze chciałaś pojechać?
    Paryż.
    8. Jakie kosmetyki kupujesz najchętniej (lakiery do paznokci, pielęgnację, szminki, kredki)?
    Perfumy. Maseczki I kremy do twarzy.
    10. Chcę poznać Twoje imię!
    Katarzyna miło mi :)

    OdpowiedzUsuń
  18. to ja też dam się poznać, a co! :)
    1. Rzecz, która zawsze poprawia Ci nastrój?
    Słodycze i całus od męża.
    2. Pomawiam się: Najpiekniejszy moment Twojego życia?
    Napewno zaręczyny i ślub, pierwsza noc w naszym mieszkaniu... mam nadzieję że jeszcze trochę tych momentów na mnie czeka :)
    3. Kim chciałaś być w przyszłości, gdy byłaś małym dzieckiem?
    Piosenkarką :D
    4. Ulubione perfumy?
    FM 80 (Miss Dior Cherie).
    5. Najpiękniejsze wspomnienie z dzieciństwa?
    Wczasy z rodzicami i siostrami w Suścu, jak karmiliśmy wiewiórki :) mam mnóstwo wspaniałych wspomnień.
    6. Kosmetyk - marzenie?
    Hoola Benefit.
    7. Miejsce do którego zawsze chciałaś pojechać?
    Londyn.
    8. Jakie kosmetyki kupujesz najchętniej (lakiery do paznokci, pielęgnację, szminki, kredki)?
    Cienie do powiek i pomadki.
    10. Chcę poznać Twoje imię!
    Marysia, miło mi ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. jedzenie i sex to chyba dwie największe przyjemności w życiu <3 nie rozumiem dlaczego w pytaniu o pasje padło "niestety"

    OdpowiedzUsuń
  20. hehe fajne a animacja wymiata:P

    OdpowiedzUsuń
  21. Chętnie odpowiem ;))
    1. Rzecz, która zawsze poprawia Ci nastrój?

    Oj sporo ich ;) zielona herbata, patrzenie na kocie figle, dobra książka, pralinki lindta, udany wypiek ciacha itd, długo wymieniać :)

    2. Pomawiam się: Najpiekniejszy moment Twojego życia?

    Ciągle przede mną ;) Choć tych pieknych było już całe mnóstwo, to trudno byłoby mi wymienić najcudowniejszy.

    3. Kim chciałaś być w przyszłości, gdy byłaś małym dzieckiem?

    Nauczycielem, o zgrozo!

    4. Ulubione perfumy?

    Chanel Chance ep

    5. Najpiękniejsze wspomnienie z dzieciństwa?

    Wakacje u babci ;-)

    6. Kosmetyk - marzenie?

    Krem, którego jednorazowa aplikacja zniknie wszystkie moje problemy :D

    7. Miejsce do którego zawsze chciałaś pojechać?

    Ameryka Południowa, RPA, Tanzania, Kenia, Etiopia, Australia, a dzięki najwspanialszemu z wspaniałych, wierzę, że wszędzie tam pojadę ;))

    8. Jakie kosmetyki kupujesz najchętniej (lakiery do paznokci, pielęgnację, szminki, kredki)?

    Podkłady i brązery :)

    10. Chcę poznać Twoje imię!

    Mam nadzieję, że już znasz - Ela ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. uuu to ja też odpowiem a co :)
    1. prince polo z kawką :)
    2. mój ślub, a może moment w którym poznałam mojego męża
    3. nauczycielką :/
    4. Guerlain Insolence
    5. lepienie pierogów z babcią :) i dziadek który nazbierał mi stonek, a powiedział że to biedronki :)
    6. mam dużo kosmetycznych marzeń :)
    7. Indie
    8. Najchętniej kupuję perfumy :)
    10. Magdalena, bardzo mi miło ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. 1. Rzecz, która zawsze poprawia Ci nastrój?

    Dobre jedzenia! I, choć to nie rzecz, mój "nienormalny" mąż :)

    2. Pomawiam się: Najpiekniejszy moment Twojego życia?

    jak do tej pory ślub, niespełna miesiąc temu :)

    3. Kim chciałaś być w przyszłości, gdy byłaś małym dzieckiem?

    przedszkolanką ;)

    4. Ulubione perfumy?

    Chanel No5

    5. Najpiękniejsze wspomnienie z dzieciństwa?

    wielka miska pączków stojąca na babcinym piecu kaflowym - niegdyś bardzo częsty i cudowny widok. A smak pączuszków jeszcze cudowniejszy :)

    6. Kosmetyk - marzenie?

    jakiś cudowny balsam faktycznie spalający tłuszczyk ;)

    7. Miejsce do którego zawsze chciałaś pojechać?

    Meksyk

    8. Jakie kosmetyki kupujesz najchętniej (lakiery do paznokci, pielęgnację, szminki, kredki)?

    pielęgnację

    10. Chcę poznać Twoje imię!

    Amelia, miło mi :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Z tym jedzeniem to chyba nieprawda :P
    A jesli tak, to tylko zazdroszczę "tasiemca" ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...