11 września 2012

MAC, NARS, Bobbi Brown czyli krótki przegląd nowości.

Dzisiaj o nowinkach i tym, co będzie nas czekać w niedalekiej przyszłości, oczywiście nie odbiegam od tematu - będzie makijażowo.



Kim jest Carine Roitfeld? To była naczelna francuskiego Voque - jej charakterystyczny look czyli krzaczaste brwi, rozmazane smoky eye i usta w odcieniu nude postanowiła wykorzystać marka MAC i stworzyć wspólnie z legendą limitowaną edycję kosmetyków. Składać się będzie z dwudziestu elementów do makijażu, w USA już można ją kupić, a w Polsce prawdopodobnie od 1 października.






Katie Holmes, aktorka i była żona Toma Cruisa, będzie nową twarzą kosmetyków Bobbi Brown. Jak twierdzi sama Bobbi „Katie Holmes jest uosobieniem współczesnej ‘kobiety Bobbi’… Myślę o niej jako o współczesnej Ali McGraw, którą zawsze podziwiałam. Katie jest klasyczną, naturalną pięknością, przedsiębiorczynią i matką. Kiedy ją poznałam, pomyślałam, że idealnie pasuje do mojej marki i od razu poczułam z nią więź, ponieważ mamy ze sobą wiele wspólnego.”

Jak będzie się rozwijała ta współpraca? Obie panie pracują nad stworzeneniem makijaży na pokaz mody Katie - wiosna 2013 dla linii Holmes & Yang, stworzonej przez nią i przez stylistkę Jeanne Yang. Następnie będą przygotowywać zdjęcia reklamowe do wiosennej kampanii marki z Katie Holmes w Nowym Jorku. Jesteście ciekawe?




I na koniec NARS, który wziął przykład z MAC-a i zapragnął tworzyć imienne kolekcje makijażowe - tym razem padło na nie byle kogo bo na samego Andy Warhola. Iście kolekcjonerska propozycja, u mnie tylko kilka zdjęć - jako przedsmak!





Coś Wam wpadło w oko, zaciekawiło?
MAC, NARS, Bobbi Brown czyli krótki przegląd nowości.
Czytaj dalej...

16 komentarzy:

  1. Uważam, że wybór Katie Holmes na twarz Maca jest trafnym wyborem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Katie nie jest twarzą Maca, tylko Bobbi ;)
    Chyba najbardziej zaintrygowała mnie kolekcja Maca, może dlatego, że widać najwięcej konkretów. Nars wyjątkowo nie przypadł mu do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolekcja Carine to jedyna LE Maca która naprawdę mi się podoba i mogłabym coś z niej kupić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja czekam na kolekcje MM dla Maca:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę się doczekać tej nowej kolekcji z MACa, wszystko w moim guście :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kate Holmes wygląda przepięknie, tak świeżo i młodzieńczo! trafny wybór na twarz maca

    OdpowiedzUsuń
  7. ten NARS trochę przekombinowany :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy Wy moje drogie potraficie czytać ze zrozumieniem? A może wcale nie czytałyście a rzuciłyście jedynie pobieżnie okiem? w końcu JAK BYK jest napisane), że Katie Holmes będzie nową twarzą kosmetyków Bobbi Brown. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W nowej kolekcji Mac są dwie rzeczy ,które planuję kupić od dawna czyli żel do brwi oraz zalotkę- jeśli nie będą odbiegały cenowo w jakimś większym stopniu od cen tych produktów w regularnej sprzedaży to kupię:)Podobają mi się paletki do smoky eyes:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolekcja MAC baaaardzo w moim guście (obawiam się, że chyba aż za bardzo xD). Bardzo ciekawie też zagrał NARS, choć kolorystyka nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. MAC <3
    Ale cen wolę nie poznawać :P

    OdpowiedzUsuń
  12. makijaż katie Holmes jest piekny, czuje ze do bedzie udana kolekcja.. :) z Maca ciekawe nudowe pomadki widze :>

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja już myślałam, że będzie kolekcja MM dla Maca... czekam i czekam, na jesieni miała być...

    OdpowiedzUsuń
  14. strasznie mi się podoba ta sesja z Carine

    OdpowiedzUsuń
  15. Yyyyy, to Katie Holms już nie jest żoną Cruisa? Ile to się można za jednym razem ciekawych rzeczy dowiedziec ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Najpierw Anna Wintour wpadła na pomysł, żeby zaprojektować kolekcję dla h&m a teraz Carine reklamuje kosmetyki. Zapowiada się fantastyczna kolekcja od MAC. Już nie umiem się doczekać aż będzie w Polsce.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...