16 września 2012

Lektura na niedzielę 47: Nail Trends Fall 2012 czyli co będzie paznokciowo modne tej jesieni?

W miejscu w którym teraz przebywam jest zimno, deszczowo i pochmurno nic więc dziwnego, że wszyscy dookoła mówią o jesieni. I ja się poddałam tym czarnowidztwom i postanowiłam pokazać Wam paznokciowe, jesienne hity tego roku. Co będziemy nosić? Dużo ciemnych, winnych czerwieni, burzowych granatów lub minimalistycznych bieli i beży. Jest trochę złota, nieco srebra i metalicznego połysku. Więcej niespodzianek czeka nas w przypadku faktury lakierów - skóra węża to absolutny hit.



Hit, któremu ja także uległam, a mianowicie kolorowy french manicure - bardzo mi się podoba - szczególnie w zestawieniu: wyblaknięte, sprane kolory z zaznaczonymi czarnymi lub fioletowymi końcówkami.


Który z paznokciowych trendów jest Wam najbardziej bliski? Ja stawiam na metaliczne granaty i kolorowy french!

Photo: Haarper's Baazar
Lektura na niedzielę 47: Nail Trends Fall 2012 czyli co będzie paznokciowo modne tej jesieni?
Czytaj dalej...

12 komentarzy:

  1. Podobają mi się te winne czerwienie ;)
    Są naorawdę bardzo fajne, i w sam raz na jesienną pogodę!

    OdpowiedzUsuń
  2. kolorowy french jak najbardziej dla mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przedostatnie zdjęcie bardzo mi się podoba. Lubię french :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bordo są boskie :) Ale te granaty kusza niezmiernie :) No i makijaże prześliczne :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. kolorowy french jak najbardziej! wężowej skórce mówię nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. kolorowy french jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Od zawsze bronię się przed odcieniami niebieskiego i zieleni na paznokciach. Niby jakieś tam mam, jako "must have", ale nigdy za nimi nie przepadałam. Teraz zobaczyłam granat na zdjęciu i muszę muszę muszę go mieć! Zamierzałam znów kupić czarny lakier (ah te czasy liceum...), ale taki odcień spokojnie mi go zastąpi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też wężowej slórze na paznokciach mówie nie ale granaty, odcienie wina i tradycyjne bęże to jak zaakceptowanie mojego życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Każda propozycja świetna! Muszę się przekonać do czerni u siebie na paznokciach :)
    Słodzę Ci niedziele Agatko - wyróżnienie dla Ciebie ;* - http://dobredlaurody.blogspot.com/2012/09/sodkie-wyroznienie-so-sweet-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie trendy w manicure tej jesieni są mi bliskie. Dlatego już kompletuję paletę jesiennych kolorów.;)

    OdpowiedzUsuń
  11. kolorowy french jest super, tak samo bardzo beda modne kolorowe bananki na paznokciu ( obłączek)

    OdpowiedzUsuń
  12. w tym sezonie wszelkie trendy sa mi niesamowicie bliskie! mam juz burgundowy lakier, granatowy tez sie znajdzie w zbiorach :) a ciemny french... ahh musze wyprobowac!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...