29 września 2012

Jesienne paznokcie od Essie!

Moja jesień w przypadku paznokci zapowiada się nadzwyczaj brązowo, beżowo i spokojnie - podobają mi się lekko przydmione, zgaszone odcienie, które pasują do wszystkiego i sprawiają, że dłonie wyglądają nad wyraz delikatnie. Takie właśnie odcienie w swojej ofercie ma marka Essie: Demure Vixen (nie spodziewałam się, że spodoba mi się kiedykolwiek lakier z przebłyskami różu i fioletu, a jednak!) oraz mleczno - kawowy Don't sweater it z tegorocznej jesiennej kolekcji. W kolekcji miałam także Stylenomics, ale jak już wczoraj Wam pokazywałam - nic z niego nie zostało, nawet buteleczka się roztrzaskała.





Jak Wam się podobają moi jesienni faworyci? O Demure Vixen swojego czasu było głośno na blogach - ja zakochałam się w nim od pierwszego pomalowania. Przy okazji pochwalę się Wam zdjęciami, które zrobił mi Tomek gdy przygotowywałam tego posta - takie skupienie to u mnie rzadkość!: tadam!
Jesienne paznokcie od Essie!
Czytaj dalej...

21 komentarzy:

  1. ten brązik mnie zaciekawił :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Demure Vixen strasznie za mną chodzi, ale niestety nie mogę sobie teraz na niego pozwolić... Może za jakieś 2 miesiące ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Eh, nie kuś Essiakami, bo już w tym miesiącu nie kupię następnych :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Damure Vixen aż musiałam zobaczyć na internecie. Piękny kolor :) Sprawie sobie go w jakimś czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oba wyglądają pięknie :) Bardzo w moim stylu! Czekam na Twoje paznokcie ubrane w te barwy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie delikatne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lakiery z Essie - moje marzenia ;D
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak, to są moje kolory. Mam kilka podobnych odcieni w swojej kolekcji, ale Essie jeszcze nie miałam - chyba pora się w jakieś zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gdzie kupowałaś najnowszą kolekcję ? :) są już w super pharmach ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  10. Może i na mnie pora...jeszcze nie mam żadnego Essiaka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolorki fajne..ale ten różowy ładniejszy ^^

    Pozdrawiam ; ) !!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja to kocham wszystkie Essie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Demure mam i bardzo lubię, a drugiemu chętnie się przyjrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładne kolory :))
    żeby tylko jaga się do nich nie dobrała :D

    OdpowiedzUsuń
  15. rewelacyjne kolory, takie dwa dokupiłabym do mej 'parki' i chyba nic więcej mi na jesień nie potrzeba...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...