19 września 2012

Estee Lauder, Violet Underground - Pure Color Five Color EyeShadow Palette.

„Stworzyliśmy niesłychanie modny look z odrobiną fantazji. Inspirował nas glam rock, dzięki czemu kobiety mogą bawić się kolorem i stać się kimś skrywającym w sobie tajemnicę, bogactwo, seks i pewność siebie. To może odmienić ich świat."
- Tom Pecheux, Dyrektor Kreatywny ds. Makijażu, Estée Lauder.



Pure Color Violet Underground to kontrast - intensywnie połyskujące pigmenty oraz matowe odcienie, które w połączeniu zyskują bogatą, ekscytującą głębię. Satynowa cera, ekscytujące, mocne pigmenty na powiekach - to według marki synonim nowoczesności i ekskluzywności, którego może zakosztować każda z nas. Moja pięciokolorowa paleta cieni do powiek Pure Color Five Color EyeShadow Palette (215zł) z linii Violet Underground to przepiękne połączenie głębokiego fioletu, szkarłatu i fuksji osadzone w zmysłowym bladym różu i mocnym czarnym, matowym odcieniu, tworzącym serce palet.





Wystarczy się odważyć - fuksja w roli eye linera, głęboki granat przy dolnej linii rzęs. Nasycone kolory, użyte na mokro trwają kilka godzin bez żadnych poprawek, nie rozmazują się i nie osypują. Jestem zachwycona mimo, że wiele opinii głosiło o kiepskim napigmentowaniu i zasadności używania fuksji w makijażu dziennym.


Jak Wam podoba się jesienna paleta i barwy, które są zamknięte w granatowym pudełeczku?
Estee Lauder, Violet Underground - Pure Color Five Color EyeShadow Palette.
Czytaj dalej...

31 komentarzy:

  1. Przepiękna jest ta paletka! Kolory świetnie dobrane, a ta fuksja faktycznie rewelacyjnie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne polaczenie fuksji i glebokiego (fioletowego na moim monitorze) granatu! boska paleta!

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjne kolory , po raz peirwszy na rpawdę podoba mi się paletka cieni wysokopólkowych, z reguły mnie mdlą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękna paletka, cudne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają pięknie, ale dla mnie zbyt szalone :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie dobrane kolory, bardzo mi się podoba ta paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cienie EL są genialne!!! A ta paletka świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba tak, że aż boli...

    a taki make-up bardzo ale to bardzo Tobie pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  9. Boże, jaka piękna ta paletka! ale błyszczy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wyszło Ci to połączenie .Bardzo Ci pasuje :)
    Paletka jak zawsze Estee ...wymiata !:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolory są przepiękne! Wydaje mi się, że pasują do odważnych i pewnych siebie kobiet :) Sam wygląd palety bardzo, bardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  12. Pewnie się naraże. Paletka super, ale raczej do oglądania, bo sam makijaż dosyć przerażający, wygląda jak podbije oko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim zdaniem piękne- bardzo ciekawy dobór kolorów, piękna pigmentacja. Chciałabym zobaczyć je w jakimś makijażu całej powieki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. marthulka, nie narazasz sie! Nie kazda z nas ma taki sam gust przeciez - ja lubie takie makijaze:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, cudna paletka nie mogę sie napatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  16. sorry,o ile dwie krechy nazywamy makijażem,to jest ok

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba jedna z najpiękniejszych paletek jakie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy, napisalam o oku - dla mnie makijaz moze skladac sie z dwoch krech w barwnych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapoznałam się z nią w Sephorze, najbardziej urzekł mnie najjaśniejszy z kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo oryginalna paleta, kolory dość kontrowersyjne jak na jesień, ale właśnie to jest w niej takie fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. kolory są piekne! ale macałam ją w Douglasie i była bardzo słabo napigmentowana :/ nie wiem skąd te rozbiezności :/

    OdpowiedzUsuń
  22. Marze o tej paletce... Jest cudna

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale to bogato i luksusowo wygląda :) Miło popatrzeć na takie cacko!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...