6 września 2012

Czyste złoto, Screaming Bright - MAC.

Screaming Bright to ostatni z moich macowych nabytków - czyste złoto o wykończeniu perłowym (mimo, że perły tam naprawdę jest niewiele). Doskonale wygląda solo jak i element dodatkowy przy normalnym manicure - u mnie gości jako dodatek do Quiet Time (również MAC). Prezentuje się naprawdę dobrze, nie mam zastrzeżeń co do trwałości - do pełnego krycia wystarczy mi jedna warstwa.




Problem w tym, że mam ochotę na więcej nowych odcieni z wrześniowej kolekcji, marzą mi się kolory lawendy, korale, szarości, a MACa mam tak daleko - może jednak przyjąć to jako zaletę ?:)
Czyste złoto, Screaming Bright - MAC.
Czytaj dalej...

16 komentarzy:

  1. Niegłupie to złotko. Zwłaszcza w połączeniu z tym grzybowym lakierem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A jak ze zmyciem lakieru,i czy nie odbarwia płytki?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten lakier spośród MAC'ów, które pokazywałaś ostatnio, najbardziej mi się podoba.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny kolor, szukam bluzki w tym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana - jeszcze tylko kilka dni /chyba, że nastąpiła zmiana planów/ i MAC będzie na wyciągnięcie ręki, ale czy to plus... ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kolor, dobrze się komponuje z tym beżykiem, jest elegancko, ale nie krzykliwie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie rusza mnie, bo nie lubię złotych paznokci.. :D jestem ocalona :D haha

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się.
    Jedak ja złota na paznokciach nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie wyglada u Ciebie :D
    Ja jednak nie lubie takich kolorów na swoich paznokciach...może kiedys się przełamie ale chyba jeszcze nie teraz :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...