8 września 2012

Chanel Les Essentiels, Les 4 Ombres - Premier Regard.


Mała czarna, dwukolorowe buty i pikowana torebka… ikony stylu CHANEL. Ulotny uśmiech, wyzwolona sylwetka, która pojawia się nagle, by oczarować i zniknąć w woalu zapachu. Kolory, styl stworzone przez Gabrielle Chanel i odkrywane na nowo każdego sezonu. W jesiennej kolekcji makijażu 2012, Peter Philips, Dyrektor Kreacji Makijażu marki Chanel, nadaje nowy wymiar ikonicznym kodom Domu Mody oddając hołd magii spojrzenia.




Kilka dni temu w perfumeriach pojawiła się jesienna kolekcja makijażu Chanel - Les Essentiels. Chciałabym Wam przede wszystkim pokazać na zdjęciach nową paletę cieni - Les 4 Ombres, w odcieniu Premier Regard - odzwierciedlającą świat barw marki Chanel: intensywna czerń, beż, pudrowy róż i szarość. Peter Phillips (Dyrektor Kreacji Makijażu Chanel) wykreował rezultat intensywny i matowy, konsystencja cieni zachowuje kremową lekkość i atłasowe, połyskujące wykończenie.



W makijażu oczu wszystko jest możliwe; zmysłowość intensywnej czerni, łagodność naturalnych odcieni lub połysk i srebrzyste refleksy.




Niebawem moje Les 4 Ombres pojawią się tutaj pod postacią makijażu. Najbardziej interesują mnie dwa odcienie - matowa czerń i rozbielony, kakowy brąz.
Chanel Les Essentiels, Les 4 Ombres - Premier Regard.
Czytaj dalej...

17 komentarzy:

  1. czekam na makijaż, kolory świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten kakaowy brąz wygląda ciekawie. Bardzo ładne zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zestawienie kolorów, takie bardzo moje ;) Czekam na jakiś makijaż żeby popodziwiać je na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o tak, matowa czern!
    szukam matowej, prawdziwej czerni.... a ta wydaje sie byc idealna!

    OdpowiedzUsuń
  5. a mnie ciekawią te 2 pozostałe...ale cała paleta jest idealna...kolory fantastyczne

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię ich cienie,bo są wypiekane,bardzo trwałe i mają zawsze piękną gamę kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo klasyczna paletka. W takie kolory warto inwestować.

    OdpowiedzUsuń
  8. paletka wyglada super, Chanel to jednak Chanel, kolory tez swietne

    OdpowiedzUsuń
  9. czekam na makijaz, kolorki uniwersalne, pasuje praktycznie do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna, piękna, piękna *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. piekne sa, ale hit bedzie na zimowy Look:) Boskieee

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne kolory! Takie moje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się z dziewczynami wyżej, kolory świetne, niestety cena nie na moją biedną, studencką kieszeń :/ ale ratuje się innymi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja z kolei jestem rozczarowana tą paletką, zupełnie mi nie podeszła.

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja uwielbiam ich cienie w słoiczkach. Nie mogę nigdzie znaleźć solei tan de Chanel (bonzera w musie) wiesz może gdzie można go dostać?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...