13 września 2012

Amerykańskie wydanie Elle ♥


Jednym z bardzo miłych akcentów mojej przedwczorajszej ekspresowej podróży do Frankfurtu (byłam tam może godzinę i wróciłam do Polski) - był zakup amerykańśkiego wydanie Elle. Olbrzymia, wielka księga w 3/4 wypełniona reklamami - nie przeszkadza mi to jednak ponieważ są część z nich jest tak piękna, że mogłabym dość długo na nie patrzeć.


Zazwyczaj nie kupuję Elle w wersji polskiej, nie do końca znajduję w nim interesujące mnie tematy, nie lubię też takiej ilości reklam (w amerykańskim wydaniu wyglądają jak małę dzieła sztuki więc wybaczam). Jakie gazety urodowe czytacie? Macie swoje ulubione?
Amerykańskie wydanie Elle ♥
Czytaj dalej...

14 komentarzy:

  1. Ja kupuję Elle, Twój Styl, In Style oraz Glamour. Niestety,ale jestem uzależniona od kolorowej kosmetyczno-modowej prasy :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest księga, a nie gazeta xD Warta swojej ceny.
    Ja tego typu gazetek nie czytuję- kupowałam je dawniej, kiedy dużo podróżowałam pociągiem i potrzebowałam jakiegoś zajęcia na 3 godziny. Wtedy wybierałam Joy, Glamour czy Elle własnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie kupuję 'babskich' gazet wcale. Wystarczają mi blogi a tak jak mówisz polskie reklamy są irytujące.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytam urodowej prasy :P Szkoda kasy.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja kupuje Glamour. Ogolnie rzecz biorac polska prasa jest biedna i nie ciekawa w aspekcie modowo- kosmetycznym...

    OdpowiedzUsuń
  6. staram sie unikać polskiej prasy kobiecej, w porównaniu do zagranicznej wypada bardzo blado.

    OdpowiedzUsuń
  7. też nie kupuję ani nie czytam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. już od jakiegoś czasu nie czytam Elle, teraz tylko Twój Styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja teraz od wielkiego dzwonu kupiłam Elle i In Style bo... są kupony zniżkowe na szaleństwo zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też nie kupuję, no chyba że są jakieś kupony lub zniżki. Często podkradam mamie bo ona kupuje namiętnie babskie gazetki.

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi się makijaż z okładki /i kolor włosów modelki ;P/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja już od dość dawna nie kupuję... Irytowały mnie strasznie więc przestałam ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...