26 września 2012

Akademia Makijażu - pierwsze wrażenia, po pierwszych zajęciach.


Obiecałam zdać chociaż malutką relację z pierwszych zajęć w szkole (Akademia makijażu Mokotowska w Warszawie). Oprócz tego, że czekają mnie maratony podróżnicze (w tym latanie aeroplanami na widok których moje serce przestaje bić) i fundowanie mojemu organizmowi mega zmeczenia jestem bardzo szczęśliwa. Dlaczego? Bo to pierwsza szkoła, która jest tak profesjonalna w każdym calu (Herbata, kawa z mlekiem w kuchni! Ja zatrzymałam się w czasach, gdy trzeba było wrzucać plny do automatu albo płacić 5 zł za jakąś lurę w mini barku). Sale i całe otoczenie jest absolutnie czyste, kosmetyków do ćwiczeń jest całe mnóstwo i zamawiają dla nas kolejne! Wykładowcy są młodymi ludźmi pełnymi pasji, którzy w super ciekawy sposób przekazują wiedzę.



To są pierwsze wrażenia, bardzo świeże - mam świadomość, że z każdymi kolejnymi zajęciami będzie coraz trudniej i ciężej, że czeka mnie masa rzeczy do nauki i że będą zdarzały się momenty kiedy moja milionowa kreska na oku w dalszym ciągu nie będzie prosta i ładna, ale w tej chwili jeszcze nie jestem przerażona tym faktem, naprawdę strasznie cieszę się z tego wszystkiego. Wyobraźcie sobie, że akademii zapisały się także dwie urodowe blogerki: Ania (na zdjęciu niżej) oraz Monika.


Ten weekend upływał przede wszystkim pod znakiem teorii - barwy, demakijaż (ale była i praktyka!) itp. Kolejne zajęcia zapowiadają się baaardzo ciekawie - światło oraz symetria/konturowanie. Jeśli będziecie miały ochotę - mogę publikować mini relacje po każdych zajęciach?
Akademia Makijażu - pierwsze wrażenia, po pierwszych zajęciach.
Czytaj dalej...

33 komentarze:

  1. Czekam na dalsze relacje, bo od dłuższego czasu zastanawiałam się nad taką szkołą! Miłej nauki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zdecydowanie chętnie bym oglądała takie mini relacje :)
    życzę duuużo siły, aby dać radę z tymi podróżami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie, pisz o tym jak najwięcej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie! Jestem ciekawa tej Twojej szkoły makijażu, bo już pierwszy post brzmi bardzo zachęcająco!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo chętnie się dowiemy jak najwięcej!

    OdpowiedzUsuń
  6. Taaaaaaaaaaaaaaak, mega recenzje poprosimy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A miał to być mój mały sekret ;)
    Jest jeszcze czwarta bloggerka, niestety nie wiem która to :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Super sprawa, mini-relacje po każdych zajęciach będę czytała z dziką przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja straszliwie zazdroszczę i chętnie poczytam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pewnie, że chcemy! Ja jestem bardzo ciekawa, w jaki sposób przekazuje się i trenuje taką wiedzę.
    Fajnie, że masz blogowe towarzystwo- obydwie blogerki znam (z blogosfery, chlip, chlip- ale może kiedyś uda się poznać osobiście).

    OdpowiedzUsuń
  11. Chcemy chcemy mini relacje, jak najbardziej ! Ja się nie mogłam doczekać tej, nie mówiąc już o następnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że to Warszawa, trochę daleko :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoła brzmi bardzo zachęcająco :) też pomyślałam, że aż szkoda, że to tak daleko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo proszę o takie relacje:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pewnie, relacje będą świetne! Fajna ta szkoła:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie poczytam relacje z takich nauk :)

    OdpowiedzUsuń
  17. czekam na kolejne wpisy o kursie;)

    OdpowiedzUsuń
  18. No jasne! Ależ ja bym chciała brać udział w czymś takim! Bosko! Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  19. jestem bardzo chetna na dalsze relacje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. A na który kurs się zapisałyście?

    OdpowiedzUsuń
  21. Pisz i pokazuj nam wszystko czego sie tam nauczysz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie, że będziesz miała towarzystwo :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Tak, publikuj bo to bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Agato z radoscia przeczytam relacje z kazdego spotkania :) z calego serca tez zazdroszcze tej akademii. chocby przez to ze mieszkam we Wrocławiu.
    Mozesz zdradzic ile cały kurs kosztuje?

    OdpowiedzUsuń
  25. pisz pisz, może i ja w przyszłym roku się skuszę :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Aga trzeba było wybrać moje gorsze zdjęcie!:) Sześciokątna twarz to za mało :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mnie też to szalenie interesuje, więc proszę o jeszcze:)Jak często latasz do Polski na zajęcia ,bo z tego co rozumiem uczysz się zaocznie.Skusiłabym się chętnie na taką szkołę ale też mieszkam na emigracji i nie wiem czy byłabym w stanie jakoś to ogarnąć.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...