6 sierpnia 2012

Spotkanie bloggerek we Wrocławiu - relacja.

Nadeszła pora na moją relację - troszkę opóźnioną, ale na dwa dni wypadłam z obiegu:). Spotkanie odbyło się we wrocławskiej restauracji Casablanca, która uraczyła nas swoim pięknym ogrodem i pysznym jedzeniem, osiemnaście pięknych i młodych niewiast zjawiło się, aby bliżej się poznać, porozmawiać i wymienić doświadczenia. Każda z nich jest naprawdę wyjątkową kobietą i bardzo żałuje, że nie wystarczyło nam czasu, aby poznać się jeszcze bliżej. Agata (agatharuedelaprada) oraz Patrycja (Pepper & Coco) przyjechały aż z Poznania, podobnie jak Agata (Beauty Icon), która przerwała swoją wycieczkę do Poznania, aby z nami się zobaczyć, Blanka (Red Lipstick) to krakowianka, a Marta (Beauty and Mac) rano przyleciała z Irlandii i została dłużej we Wrocławiu specjalnie dla nas! Kilka z nas było także spod Wrocławia i pokonało nieziemski upał i podróż PKS-em, aby się pojawić. To jest poświęcenie!

Jestem bardzo szczęśliwa z powodu odwiedzin Karoliny, która reprezentuje markę Vichy, pani dermatolożki oraz konsultantki Vichy - dziewczyny zbadały wszystkim uczestniczkom cerę profesjonalnym sprzętem, doradziły co zrobić, aby w przyszłości była w dobrym stanie, a także odpowiadały na pytania związane ze skórą i naszymi problemami.

Mam dla Was kilka zdjęć ze spotkania!

1. Głowa Asi ze Story by Ferrou, ja, głowy dziewczyn, w oddali widać Agatę z LaNina i po drugiej stronie stołu Anię z Anuulat
2. od lewej: Ola z Kizia Mizia, Kasia z Let's talk beauty, Zoila czyli Kornelia
3. Asia z Shopping Monster, Blanka z bloga Red Lipstick; Ania z bloga anulaat; Agnieszka z bloga White Praline




1. Blanka z bloga Red Lipstick; Ania z bloga anulaat; Agnieszka z bloga White Praline. Karolina z Vichy
2. Agata z LaNina, Magda z bloga Unaprreciated; Kornelia z bloga Zoila; Kasia z bloga Let's Talk Beauty
3. Agata z LaNina, Magda z bloga Unaprreciated; Kornelia z bloga Zoila
4. Asia z Shopping Monster przygotowuje się do badania skóry, w oddali Blanka, odwróca Ania i Karolina z Vichy.



1. Blanka, Ania, Agnieszka
2. Ola z bloga Kizia Mizia czeka na dermokosultację
3. Gosia z bloga SpookyNails i sałatka
4. Stolik Vichy



1. Karolina z Vichy
2. Gosia z bloga CandyKiller
3. Blanka opowiada
4. Monika z bloga fanglefashion



1. Marta z Beauty and Mac spożywa
2. Długorzęsa Marta prezentuje wąsy na dłoni
3. Monika i Asia
4. Ola, która wygrała kosmetyki Matis



1. Patrycja z bloga Pepper & Coco i jej marchewkowa zdobycz
2. od lewej: ja, Asia ze Story by Ferrou, Blanka z Red Lipstick, Gosia ze SpookyNails, tyły Candy
3. Na pierwszym planie Agata z LaNina buszująca w sałatce
4. Część stołu i część nas



1. Ania
2. Zawartość paczek z prezentami
3. Kosmetyczka Matis z zawartością
4. Agata z Agatharuedelaprada w samotności spożywa pizzę :)



1. Nie wiem kto pił piwo!
2. Blanka i Ania
3. Ja i głowa Blanki
4. Płacząca Marta podczas dermokonsultacji.



I na koniec ja oraz Gosia - portety :)


Nasze spotkanie było dla mnie naprawdę szczególne - od rana stresowałam się i martwiłam czy wszystko będzie w porzadku - dzięki Wam dziewczyny spędziłam jedno z najfajniejszych popołudni w swoim życiu. Cieszę się, że mogłam Was poznać, porozmawiać i pośmiać - tak, tak śmiechu było bardzo dużo! Mam także nadzieję, że kiedyś będziecie miały ochotę raz jeszcze się zobaczyć! W końcowej części spotkania razem z Gosią zaskoczyłyśmy dziewczyny i obdarowałyśmy upominkami od Pat & Rub, Organique, Tso Moriri, Hean, Matis. Żadna z nich nie wiedziała, że otrzyma jakikolwiek upominek!


Chciałabym podziękować restauracji Casablanca, panu Maćkowi oraz obsłudze za zaangażowanie - Wasza restauracja sprawiła, że spotkanie miało miejsce w naprawdę świetnej atmosferze, a jedzenie było przesmaczne! Karolinie z Vichy, pani dermatolożce Danucie Nowickiej oraz konsultantce Monice Chrapek za Waszą obecność i wiedzę, którą nam przekazałyście! Markom: Pat & Rub, Tso Moriri, Organique, Hean, Vichy, Matis & co - dzięki Wam każda z nas będzie mogła poznać prawdziwe perełki kosmetyczne! Dziękuję raz jeszcze!

Zdjęcia na których ja jestem zrobiła Agnieszka z bloga White Praline, reszta to moje dzieło:)
Spotkanie bloggerek we Wrocławiu - relacja.
Czytaj dalej...

42 komentarze:

  1. i my dziękujemy, było ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  2. my też dziękujemy za spotkanie i liczymy na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. było naprawdę genialnie!
    to, że miałyśmy okazję dokładnie przebadać swoją skórę, to naprawdę super sprawa, do tej pory mam w głowie surowy wzrok pani dermatolożki i jej uwagi i na pewno będę teraz lepiej postępować ze swoją cerą :D
    absolutnie wyjątkowo spędzony czas, jeszcze raz wielkie dzięki za tyle przyjemności :)

    OdpowiedzUsuń
  4. już miałam na głos odetchnąć - ufff nie ma kompromitujących zdjęć za dużo a tu ma konsumpcja solo!!!! hahahaha :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna relacja :) Tylko pozazdrościć wrażeń :) Szkoda, że tylko południe Polski jest tak aktywne w spotkania :P

    OdpowiedzUsuń
  6. swietna relacja Agatko:)))widac spotkanie sie udalo:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne spotkanie! Ale niespodziankę zrobiłyście uczestniczkom na koniec :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super to zorganizowałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no jak kto pije piwo ?? no Gosiaaaaaaaaaaaaaa!! ale ten portret to wez...;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Hehehehhe super zdjęcia. Szkoda że we Wrocławiu a w Wawie nie macie zamiaru zrobić może ? A tak wg to zapraszam do mnie na rozdanie http://serducho-kasiulek55.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. wiadomo że zdjęcie z browarem to Candy :D wiedziałam nananannana :D
    ah dlaczego ten Wrocław tak daleko od Lublina?

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjnie! Super są takie spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Boże, co się stało, że Marta aż się popłakała? Następnym razem nie odpuszczę Wam i tez przyjadę;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, że impreza była świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzięęęę-kuuuu-jeeee-myyy :) Było super :) Do następnego razu :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również dziękuję, dawno się tak dobrze nie bawiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Łooo ile zdjęć...Agato i Gosiu wielkie dzięki za stworzenie tak fantastycznej okazji do poznania Was i całej reszty przesympatycznych dziewczyn. Było cudnie...atmosfera spotkania bardzo klimatyczna, jedzonko mega ( co potwierdzają nawet moje spodnie) , niespodzianka bardzo oryginalną...wreszcie dowiedziałam się co robię źle,a co dobrze w swojej pielęgnacji...nie no, emocje nie do opisania. DZIĘKI ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. O kurczę, a ja jestem z Legnicy...
    Świetne spotkanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Agato, dziękuję za zorganizowanie wspaniałego spotkania, za te wszystkie niespodzianki :) Miło było Ciebie poznać :))

    OdpowiedzUsuń
  20. już wiem która to Zoila, dzięki :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Widać, że spotkanie się fantastycznie udało. Może kiedyś będę miała okazję w takim uczestniczyć:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Agato masz rewelacyjna fryzure! Zazdroszcze rowniez spotkania:) Moze i mi kiedys dane bedzie WAS poznac...

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo pozytywnie!
    Ja co prawda dopiero rozpoczynam przygodę z blogowaniem, ale już niebawem zamieszkam na stałe we Wrocławiu, kto wie, może na kolejnym spotkaniu pojawię się i ja? :))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. I ja dziękuje Agatko za zorganizowanie tak fantastycznego spotkania! Bawilam sie wyśmienicie! A poznanie Was to była prawdziwa przyjemność! :)

    Marti i jej wąsy :D hyhy

    I male sprostowanie.. Marti nie płakała, tylko ocierala pot z brody :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Wygląda na to, ze było sypmatycznie :) Gratuluję miłej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kiedy szykujecie nastepne spotkanie? :)
    Moze w listopadzie? :) Akurat zawitam do Polski i poswiece sie aby przyjechaz az spod Terespola do was :)
    Swietne zdjecia, widac ta "rodzinna" atmosfere

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziekuje za spotkanie :) Świetnie sie bawilam i bardzo milo bylo Cie poznac ;) Oby do nastepnego :)

    OdpowiedzUsuń
  28. i ja też baaardzo bardzo dziękuje, powinnyśmy się częściej tak spotykać :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale śliczne uśmiechnięte dziewczyny. Ja czekam an 9 sierpnia na Warszawskie spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. jak ja żałuję, że mnie to ominęło, to pojęcia nie masz ;/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale fajna fotorelacja :) Miło Was widzieć :-*

    OdpowiedzUsuń
  32. aaaale Wam zazdroszcze spotkanka!:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Agatko, testowanie Twojego nowego sprzętu to było dla mnie najwyższy stopień przyjemności z fotografowania jakikolwiek doznałam.

    OdpowiedzUsuń
  34. żałuję, że nie mogłam być :( no ale Woodstock to jednak Woodstock ;P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...