9 sierpnia 2012

Słodki róż czyli Barbie w wydaniu lakierowym.


Słodki róż, niegdyś zarezerwowany tylko dla blond piękności (tak myślałam będąc dzieckiem) na moich paznokciach wygląda całkiem wyśmienicie. Dwie warstwy numerku 807 przykryły płytkę całkowicie, a sam lakier bardzo szybko wysechł i nie zanotowałam odbicia pościeli na nim (malowałam nocą!).




Na paznokciach wytrzymał trzy dni bez odpryskiwania, poległ przy sprzątaniu i myciu podłóg, ale kto by tego nie zrobił? Heanowa nowość kosztuje mniej niż 5 złotych (na stronie internetowej 3,99 zł), a do wyboru mamy 16 odcieni. Jak Wam się podoba moja różowa landrynka?
Słodki róż czyli Barbie w wydaniu lakierowym.
Czytaj dalej...

33 komentarze:

  1. Z całej tej gromadki spodobał mi się najbardziej... Poczytalam trochę o dostępności tych lakierów we wrocku i wcale nie jest tak źle. Mają piękne odcienie,a i jakość jest niczego sobie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny kolor, taki spokojny róż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lakierów jeszcze nie ruszyłam, bo się odżywkuję tą próbko micro cell ;)
    ale moja mama już dorwała czerwień ..

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietnie prezentuje sie na Twoich paznokciach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś też tak o różu myślałam,a teraz jest to jeden z moich ulubionych kolorów na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładniutki i jaką ma słodką malutką buteleczką:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie się prezentuje na pazurkach :))

    OdpowiedzUsuń
  8. róż nawet fajnie się prezentuje :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny jest, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. DOKŁADNIE takiego odcieniu różu szukam! Muszę obczajkę zrobić,gdzie w moich okolicach Hean stacjonuje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie odkryłam, dzięki stronie www Hean,że będę miała pod samym nosem, od października, po zmianie mieszkania, sklep z ich kosmetykami! :-D

    OdpowiedzUsuń
  12. Och, to jeszcze nie Barbie, musiałby być bardziej plastikowy xD Ale ten jest śliczny, tyle, że ja nie mam dostępu do lakierów Hean :(

    OdpowiedzUsuń
  13. całkiem fajny, zainteresuję się tą firmą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny:) taki inny niż wszystkie róże:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja ostatnio uświadomiłam sobie, że uwielbiam kolor różowy. Ten odcień wyjątkowo przypadł mi do gustu. Muszę na niego zapolować ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. wcale nie wygląda jak Barbie :D bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda, że nie mam dostępu do Hean.

    OdpowiedzUsuń
  18. landrynka nie koniecznie, ale z chęcią bym się na inny skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  19. mimo,że jestem kobietą w pewnym wieku :D lubię różowy szczególnie na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolor lakieru jest super, jak najbardziej w moim stylu :) Bardzo podoba mi sie tez tlo, na ktorym, go umiescilas, to jakas bluzka? jak tak to wzor ma swietny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. faktycznie ładnie wygląda na paznokciach i oczywiście cena kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wygląda bardzo ładnie. Kolor podobny jest do odcienia 252 z Butterfly Life Style.

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny kolor, w ogóle ta mini seria Hean jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja u siebie w aptece cosmedica widziałam całą szafe heanu i pierre rene. Były też te lakiery i jakoś mnie nie oczarowaly.

    OdpowiedzUsuń
  25. podoba mi się ogromnie!:D już się czaję na zamówienie lakierków z tej serii

    OdpowiedzUsuń
  26. Na moich paznokciach czasem gości róż bo barbie nie jest taka zła ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...