31 sierpnia 2012

Upływ czasu czyli jak z młodej dziewczyny zrobić staruszkę.

Sesja, którą znalazłam pochodzi z 2008 roku. Jest na tyle ciekawa i inspirującą, że postanowiłam się z Wami nią dzpodzielić. Na zdjęciach widzicie dwudzietoletnią modelkę, która dzięki makijażowi stała się dzieckiem, 20-, 30-, 40-, 50- i 60-latką. Zobaczcie fotografie!




Brzmi jak wyzwanie makijażowe?:) Według mnie sesja wyszła kapitalnie!

Source: PhLearn
Upływ czasu czyli jak z młodej dziewczyny zrobić staruszkę.
Czytaj dalej...

55 komentarzy:

  1. Faktycznie świetna ta sesja! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te zdjęcia! Szkoda tylko, że z trzydziestki zrobili taką lampucerę ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. naprawdę świetna robota. Tylko dużo dają tutaj również włosy ;D Nie tylko makijaż. Jednak to on gra główne skrzypce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że więcej tu roboty grafików niż makijażystów ;) Mam wielu znajomych, którzy mimo, że wielkimi specami od photoshopa nie są, a zrobiliby to coś takiego, więc mnie ta sesja w ogóle nie rusza ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już kiedyś widziałam te zdjęcia, wg mnie naprawdę są niezłe!

    OdpowiedzUsuń
  6. rzeczywiście niesamowite! nawet jeśli to ps to i tak robi na mnie wrażenie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście, genialnie to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no pomysł rewelacyjny...szkoda tylko, że nie pokazali 60 letniej modelki wcielającej się w te wszystkie role...heheh ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! Musze sobie taki zrobic, w koncu wpuszcza mnie na prezentacje kolder z wielblada- tam wpuszczaja tylko emerytow i rencistow:( a tak powaznie: pani ma bardzo charakterystyczna i plastyczna twarz, mysle ze nie na kazdej to by sie udalo...

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze, genialne! I pomyśleć, jak parę kosmetyków, kresek potrafi człowieka zmienić :D

    OdpowiedzUsuń
  11. jezus :O czasem jestem przerażona ludzmi, którzy to wymyślają :D

    OdpowiedzUsuń
  12. genialnie im to wyszło, jedna kobieta a tyle twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. robi wrażenie, najbardziej podoba mi się w wersji 40 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. woow super, tylko ta trzydziestka to jakaś dziwna :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny pomysł, ale z 30- latką to charakteryzatora poniosła wyobraźnia- wygląda jak wypacykowana lafirynda spod latarni ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziewczyny, a mze przy 30 tce chodzilo bardziej o jakies wieczorne wyjscia i imprezy?

    OdpowiedzUsuń
  17. tylko malo ktora 60 ma taka napieta skore ;D ... ale sesja super...

    OdpowiedzUsuń
  18. Efekt sesji jest nieziemski:)!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja myślę, że to graficy się napracowali;) Ale pomysł naprawdę fajny;)

    OdpowiedzUsuń
  20. wooow, naprawdę dobrze odwalili robotę ;O

    OdpowiedzUsuń
  21. najbrzydziej wygląda jako 30stka :)
    ale sama sesja rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Po przeczytaniu ostatniego zdania od razu skojarzyło mi się "challenge accepted" mawiane przez Stinsona :D

    CO do sesji, to jest genialna. Rzeczywiście makijażem można wiele zmienić <:

    OdpowiedzUsuń
  23. Az mnie serce ścisnęło, bo wszystkie NAPRAWDĘ się starzejemy;(
    Pomysł super;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajna sesja . Zdaję sobie sprawę , ze zdjęcia wybrano najlepsze , w sensie nalpiej oddające idee , ale pomysł genialny :D

    OdpowiedzUsuń
  25. sesja genialna. nie wiem czy na 40 nie wygląda lepiej niż naturalnie :>:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Niesamowite stylizacje i charakteryzacja. Wyszło ni9esamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kapitalna to malo powiedziane !!
    Po tym widac jak wiele może makijaż....i jak trzeba uwazac żeby wyglądac odpowiednio :)
    Super !

    OdpowiedzUsuń
  28. 30tki tak nie wyglądają, nie zgadzam się:D
    Poza tym sesja, fajna.Szczególnie 10 latka bardzo naturalnie wyszła.
    Ale moim zdaniem to nie tylko makijaż.To też oświetlenie, miny(widać, że przy 60tce modelka specjalnie wciąga wargi aby były mniejsze).

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekaweile w tym ingerencji photoshopa:)

    OdpowiedzUsuń
  30. to nie makijaż, to fryzura nadaje wiek.

    OdpowiedzUsuń
  31. też bym się z 10 lat odmłodziła:) fajnie to wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Agata, chyba raczej o poranne powroty z imprezy ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Dominika - hehe z tym samym mi się skojarzyło :D

    OdpowiedzUsuń
  34. niesamowite:) to może być niezła zabawa! Pozdrawiam Mag

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna sesja!! Aż w szoku jestem!! I laska naprawę na pierwszym zdjęciu wygląda jak dziewczynka :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Az ciężko uwierzyć, że to jedna dziewczyna :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajna sprawa :) Ale ta 30-tka trochę przesadzona ;-)

    OdpowiedzUsuń
  38. świetne, ostatnie zdjęcie jest najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  39. 50tka nie wgląda na 50, ale reszta kapitalna :)

    OdpowiedzUsuń
  40. 40tka wyglada bardziej na 50tke
    sesja jest przeswietna !!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...