8 sierpnia 2012

Pierwszy raz z IIlamasqua!


Dzięki Marcie (:*) miałam szansę wziąć udział w zbiorowym, wyprzedażowym zamówieniu z Illamsqua. Marka, której do tej pory produkty oglądałam jedynie na monitorze mojego komputera, a widząc ich stylizacje na stronie internetowej mówiłam do siebie wciąż "o woooowww" - nareszcie jest u mnie w domu i mogę ją wypróbować! Co prawda w moich zakupach szaleństwa nie ma ponieważ na pierwszy raz wybrałam puder sypki i złoty eyeliner, ale po cichu mam nadzieję, że sprawdzą się znakomicie i za jakiś czas sprawię sobie np. cienie/czarny eye - liner.





Znacie Illamasquę? Jakie są Wasze ulubiony produkty tej marki?
Pierwszy raz z IIlamasqua!
Czytaj dalej...

19 komentarzy:

  1. Niestety nie miałam jeszcze nic tej marki :(

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja się nie ogarnęłam na czas i nie dołączyłam do zamówienia...i teraz będę wzdychać jak się wszystkie wyłonicie z wpisami o zdobyczach...właśnie zaczynam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jeszcze czekam na swoje maleństwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marke znam tylko ze słyszenia z blogów, nie mam nic tej seri. Ciekawe jak sprawdzi się puder.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam liquid metal i nie zachwycił mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  6. kojarzę markę, ale nic od nich nie mam....jeszcze.... tak kuszą, że na pewno na coś zapoluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam do czynienia z tą marką, ale jestem ciekawa obu produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też czekam na swoje zamówienie. Ciekawe jak się spiszą te produkty u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak cudownie wygląda ten eyeliner. Pokazuj go nam na swoich oczkach! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz widzę i słyszę - ciekawe!
    wooooow ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja czekam na kredke illamasqui i nie moge si edoczekac;]

    OdpowiedzUsuń
  12. niestety nie miałam nic z tej marki...ale ten eyeliner wygląda świetnie...pokaż oczko ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też póki co oglądam ją jeszcze na ekranie komputera :( daj znać jak się sprawdza puder bo jestem go ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. te kosmetyki na pewno będa dobrze sie sprawować. nie słyszałam tej o tej marce ale juz Ci zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie mogę się doczekać posta ze złotkiem !
    Już czuję że będzie bosko!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam puder i jestem nim zachwycona, tez kupowalam on-line wiec troche sie balam jak bedzie z odcieniem, ale trafilam idealnie. Jak dla mnie lepszy niz pryzmy :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...