20 sierpnia 2012

Na ciemno - Chanel, Blue Satin + Essence, Circus Confetti.

Na ciemno - od jakiegoś czasu mam wielką ochotę na takie właśnie odcienie na paznokciach. Ceimny, jeansowy Chanel mam w swojej kolekcji od dość dawna - pożyczyła mi go moja siostra Anka, a w związku z tym, że ona paznokci w sumie nie ma - korzystam ja!


Po chwili do głębokiego granatu dołączył top Essence w ilości jednej warstwy - Circus Confetti - całość wygląda delikatniej.





Lubicie takie ciemne odcienie? Ja przyznam szczerze, że używam ich dość rzadko - zwykle w przypływie jakiegoś zauroczenia wcześniej obejrzanymi zdjęciami - dlatego też w mojej kosmetyczce mam może dwie - trzy sztuki ciemnych lakierów.
Na ciemno - Chanel, Blue Satin + Essence, Circus Confetti.
Czytaj dalej...

34 komentarze:

  1. fajny efekt, ja ciemne kolory na paznokciach lubię bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyszło słistaśnie - ale Chanel i Essence niezly duecik - drogie i tanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ciemne kolory pozostawiam na jesień i zimę.
    Bardzo podoba mi się to urozmaicenie Chanel przy pomocy błyszczącego topperu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię ciemne paznokcie, wyglądają tak elegancko. Bardzo ładne połączenie z Essence, będę musiała przetestować!

    OdpowiedzUsuń
  6. delikatnie i bardzo ładnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny efekt, uwielbiam ciemne kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bardzo lubię:) A gdy zbliża sie jesien jeszcze bardziej

    OdpowiedzUsuń
  9. Twój manicure kojarzy mi się z gwieździstym niebem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjne połączenie - mniej znaczy więcej!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja lubię ciemne odcienie na paznokciach ale jesienią i zimą. Jeju ten Chanel jest przepiękny! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam ciemne odcienie a ten Chanel granatowy nawet posiadam:-) Ale efekt z Essence jest super!! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny ten Chanelek, ale najbardziej podoba mi się to zaklęcie na końcu posta ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. latem wolę coś pastelowego i jasnego, ale ten kolor jest piękny

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale rewelacja .!
    Normalnie muszę :3
    Będzie mi miło gdybyś dodała komentarz oraz obserwowała i pomogła dojść do 200 obserwatorów, strasznie mi zależy ♥
    Zapraszam : www.everyday-smart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. kiedyś marzyłam o tym lakierze ale na szczęście szybko mi przeszło :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie ;) A to na końcu to rozumiem pozdrowienia od Jagi? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z topperem wyszedł taki trochę kosmos! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Choć rzadko maluję paznokcie na ciemne kolory to zamierzam kupić kilka lakierów w ciemnych odcieniach. Ten, który masz na paznokciach jest świetny!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. wow! świetnie to wychodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  21. ja nie przepadam szczerze mówiaąc za takimi ciemnymi kolorami na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ty to masz z tą swoją siostrą Anią :) hihi
    lakier piękny! lubię też takie, ale latem raczej unikam i stawiam na żywsze kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepięknie wygląda, rewelacyjny duet :) powiem sczerze, że bardzo lubię ciemne lakiery z shimmerem (bo czyste kremy już mniej) ale na chwilę obecną- wakacje szaleję z żywymi czerwieniami/fuksją :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślicznie wyszło. Ja lubię ciemne kolory ( granaty, czerń, fiolety), ale latem maluję paznokcie na jakieś oczodajne neonowe jasności :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie mam żadnego ciemnego lakieru, jakoś się nie mogę przekonać. U Ciebie fajnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  26. kolor atramentowy bardzo mi się podoba, a w połaczeniu z essence wygląda bajecznie ;) Z ciemnych lakierów mam chyba tylko brąz i ciemne bordo ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo podoba mi się to połączenie! w sumie, gdy jest sam chanel wygląda to bardzo fajnie, ale może nieco mrocznie, a w połączeniu z essence to już w ogóle mega!! :)

    ja osobiście mam kilka ciemnych lakierów, więc pewnie za sprawą twojego wpisu wrócą one do moich łask ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ja uwielbiam granaty, szaroniebieskości i inne ciemne;)

    OdpowiedzUsuń
  30. uzywam rzadko ale jak zlapie vene to nosze:)zupelnie jak Ty w przyplywie zauroczenia, i wtedy je uwielbiam slicznie wygladaj a na takich polkrotkich, opilowanych na pookraglo paznokciach:)jak Twoje

    OdpowiedzUsuń
  31. wygląda cudownie, baaardzo elegancko (;
    co to za top coat? pięknie błyszczy, nie - lśni, idealna tafla <:

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja nie przepadam za ciemnymi kolorami, chociaż od czasu do czasu... Efekt bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ja lubię, ale nie u siebie :) bardzo podoba mi się, jak wyglądają tu Twoje paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...