29 sierpnia 2012

My week, in photos - 5.

Tydzień braku czasu (trójka maluchów to nie byle co!), chorób, wzmożonego tęsknienia za T. i wdychania świeżego powietrza. W niedzielę - wiejska wycieczka i podziwianie prostoty życia. Starzeję się chyba i zaczynam myśleć innymi kategoriami.





1. Ranny ptaszek.
2. Takie śniadania się jada w stolicy.
3. Nowa, najlepsza zabawa.
4. Kiti.
5, 6. Wieś czyli piękny piec i suszenie jabłek. Kolory ♥
7. Zapasy suszonych pomidorków poczynione.
8. Kropki, które sprawiły mi wielką radość! Dziękuję :*
My week, in photos - 5.
Czytaj dalej...

18 komentarzy:

  1. Takie śniadania mogłabym jadać codziennie :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam suszone jabłka :) cudne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale apetyczne śniadanko.. Super pomysł taki skrót zdjęciowy tygodnia, a wykonanie też rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kropki z bliska i w szczegółach poproszę ;) jak zwykle piękne zdjęcia ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz przepis na suszone pomidory w zalewie?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. kropki z bliska i w szczegółach poproszę ;) jak zwykle piękne zdjęcia ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Agatko daj no przepis na suszone pomidorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. oo :) ja poproszę takie śniadanie !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Suszone pomidroy, oj, to by mi się zdało! I te śniadania... ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ujrzałam 5 i 6 zdjęcie, takie swojskie i przypomniało mi się dzieciństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. CUdowne te zdjęcia ze wsi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. OJej, 8 przypadła mi do gustu ze względu, że smaki wiejskiego życia co weekend przezywam na swojej działce :)) Przepiękne zdjęcia :))) Kosmtyki od Benefit można kupić w takim zestawie? Jeżeli tak to gdzie (super zestaw na prezent urodzinowy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam suszone jabłuszka :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam stołeczne śniadania:)!

    OdpowiedzUsuń
  15. Podobaja mi się te Twoje zbiorcze wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten piec jest taki magiczny... Jabłka suszone - już czuje ten zapach i tęsknie za nim...
    Kroki - bardzo interesujące, czekam na więcej :)
    Nowa zabawa... Ach co chwila jest coś lepszego i najlepszego - dzieci są najlepsze ze swoimi pomysłami.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...