7 sierpnia 2012

My week, in photos - 3.

Wtorkowe podsumwanie poprzedniego tygodnia - dla mnie i dla Jagi trochę smutny - Tomek wyjechał na miesiąc więc jesteśmy same. Zdarzyły się jednak bardzo pozytywne rzeczy takie jak np. wrocławskie spotkanie bloggerek czy zakup biletu na pierwszy zjazd w nowej szkole. Staram się nie smucić w ciągu dnia, wieczorami tęsknię za to podwójnie.









1. Bal, bal
2. Śniadanie
3. New dress babe
4. Czyste złoto, Tso Moriri
5. Śpioch
6. Wrocławskie spotkanie bloggerek
7. Czekoladowy prezent od Agaty dla naszej trójki :*
8. Wiejska Jagoda
My week, in photos - 3.
Czytaj dalej...

31 komentarzy:

  1. mój ulubiony cykl, zdjęcia są piękne.
    Sukienka śliczna - poproszę ją w całości i na Tobie :) Przykro mi że przez miesiąc będziesz sama :(((

    OdpowiedzUsuń
  2. Ważne, że jest coś co poprawiło Ci nastrój:) Poza tym ten słodki Bąbelek to takie szczęście, że nie ma czasu się smutać;)

    OdpowiedzUsuń
  3. monica, dziekuje!

    Madziorex - jak tylko zrzuce te 15 kilo to pokaze ja na sobie :*
    dziekuje Ci za tyle milych slow!

    OdpowiedzUsuń
  4. Agata haha jakie kilogramy! Już wskakujesz w tę kiece, bo rzeczywiście baaardzo zachęcająco się prezentuje.
    Próbowałaś już tej czekolady? bo mnie ciekawi, czy rzeczywiście jest to taki bajer, jak mówią:D
    trzymaj się tam, niech szmoc będzie z Tobą!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kanapeczki wyglądają smakowicie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. oh! oh! oh! ładne kolory miał Twój tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Agatko jak zrzucisz 15kg to znikniesz :) kochanego ciała nigdy za wiele - tak mi mówi mój mąż po tym jak przybyło mi parę kilo ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna sukienka. Jakie śliczne włoski ma Twoja Jaga :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia, szczególnie to z łyżeczkami ;-) Mam nadzieję, że będą Wam smakować, na zdrowie! :-*

    OdpowiedzUsuń
  10. czekoladowy prezent wygląda apetycznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie posty :) A Jaga istny aniołeczek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka zapowiada się cudnie! Pokaż, pokaż :) Chcę taką! Oby ten miesiąc szybko Ci minął :-*

    OdpowiedzUsuń
  13. nie smutaj piękna, tylko kołuj następne spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoja córeczka ma śliczne włoski :)

    A sukienka świetna, z tymi 15kg to żartowałaś? :P przecież Ty nie masz z czego chudnąć :P

    OdpowiedzUsuń
  15. a co to za świetne butki ma Jagoda na stopach? :) (wszyscy się zachwycą sukienką, to ja idę w dziecięcy stajl ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienka fajna :D Jaga rośnie jak na drożdżach :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Czekoladowy prezent jest cudowny,a jakże oryginalny! :)
    Sukienka ma fajny wzór:)
    Pomyśl sobie,jaka będziesz szczęśliwa,kiedy Twój Chłop wróci:)

    OdpowiedzUsuń
  18. W tym tygodniu jestem bez auta, ale co się odwlecze to ... dzięki za zaproszenie ;)
    I nie smutaj się...szybko minie ten miesiąc ;)
    A jak będzie Ci już tak bardzo smutno i źle to wiesz, że jest nas całkiem sporo z Wrocka ...dzwoń, pisz, puszczaj racę dymną ... zrobimy szybki afterek na poprawę humoru ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. sukieneczka przepiękna!!! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  20. Moje kochane królewny ja już się niebawem Wami zaopiekuje <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...