6 sierpnia 2012

Miss Sporty, 425 - szary granat czyli...granat.


Od jakiegoś czasu mam wielką ochotę na jesienne kolory lakierów do paznocki - zbyt szybko chyba przygotowuję się do nadejścia nowej pory roku. Był już pastelowy wrzos teraz kolej na...no właśnie na co? Myślałam, że kupiłam ciemną szarość z granatowym podbiciem, a na paznokciach widzę tylko granat. Wielka szkoda, moje poszukiwania brudnych róży, szarości, lawendy, robielonego błękitu nadal będą trwały. A tym czasem w roli głównej Miss Sporty w kolorze 425.



Przy jednej warstwie lekko smuży, niezbędne są zatem dwie do pełnego krycia. Schnie całkiem szybko - kilkanaście minut powinno wystarczyć do tego, aby nie zrobić sobie na płytce niechcianych wklęśnięć. A sam kolor? Czasami będę używała... dużo bardziej odpowiada mi pastelowy wrzos o którym pisałam kilka dni temu. Dziewczyny jakie są Wasze ulubione jesienne kolory lakierów do paznokci? Wiem, że dopiero początek sierpnia, ale ja ich potrzebuję! :)

Lakier Miss Sporty kupiłam za 5 zł w Rossmannie.
Miss Sporty, 425 - szary granat czyli...granat.
Czytaj dalej...

33 komentarze:

  1. ładnie wygląda, mnie wkurzają te lakiery i już ich nie kupuje, bo po kilku użyciach są takie gęste :(

    OdpowiedzUsuń
  2. jesien juz czujesz?:Duwielbiam granaty

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie klasyfikuję kolorów wg pór roku- zimą często noszę miętę i błękity, a wiosną i latem granaty, brązy itd ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Za ciemny jak dla mnie i na upały to już zupełnie nie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na pewno bede kombinowac z czernia w polaczeniu z matowym top coatem i brokatami.

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie w na jesieni beda przede wszytkim kolory dyniowe :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham takie ciemne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja na jesień uwielbiam brązy. Te czekoladowe jak i te rozbielone, w tamtym roku miałam niezłą zajawkę na ich punkcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja takie ciemne i w lecie lubię nosić, a jasne na jesień :)
    z ulubionych jesiennych? właśnie granat, ciemny fiolet, szary i brązowy (ale taki jak kawa z mlekiem)

    OdpowiedzUsuń
  10. Również jestem zdania, że te lakiery zbyt szybko robią się bardzo gęste. A szkoda, bo mają świetne kolory.

    Na jesień planuję kupić jakieś brązy, jeden z nich mam już nawet upatrzony( w odcieniu kawy z mlekiem), jakiś granat i butelkową zieleń z drobinkami. Mam natomiast Golden Rose nr 341 - bordowo-brązowy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja w takim typowo jesiennym kolorze mam liliowy lakier z Essence: Ballerina Backstage. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie rządzi bordo, brąz, fiolet i klasyczna czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na jesień polecam brudną zieleń oraz wszelkiej maści brązy, lubię te kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja uwielbiam brudne lakiery do paznokci i cienie do powiek i takich brudasów jest u mnie najwięcej. Jeśli chodzi o szarość i lawendę to rzuć sobie okiem na Flormar- np M126 (prześliczna szarość złamana fioletem- bardzo brudna), 417, P19 itd
    We Wro masz dwa stosika z Flo ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny, lubię takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak tylko przyjdzie jesień, to takie lakiery będą najbardziej pożądane:)

    OdpowiedzUsuń
  17. A jeśli chodzi o brudne niebieskości to u mnie wygrywa Sally Hansen z serii Salon Manicure GRAY BY GRAY- do kupienia za jakieś 15zł na Allegro

    OdpowiedzUsuń
  18. mam przeświadczenie, że miss sporty jest nietrwały :>

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak dla mnie na lato za ciemny wolę żywe kolory ;P

    OdpowiedzUsuń
  20. Hmm, dotychczas nie byłam przekonana do takich kolorów, ale po Twoim wpisie to może się zmienić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. mam kilka lakierów z miss sporty i bardzo je lubię - szybko wysychają, wystarczy zazwyczaj jedna warstwa, są tanie... tylko szybko gęstnieją i robią sie bardzo nieprzyjemne w użyciu. Na jesień zakupiłam sobie bordowy orly i taką brudną zieleń z edycji essence snow white, są po prostu świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  22. mi też sie zaczyna właczać jakieś chciejstwo na ciemne i jesienne kolory..chyba przesyt neonami i pastelami ;] piekny granat bardzo głeboki!

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolorek rewelacyjny! Nie zbyt lubię ciemne barwy na pazurkach, ale ten zachwyca! I jaka cena...
    Musze go mieć!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja ostatnio przerzuciłam się na lakiery Anny - dość drogie, bo ok. 45 zł w Douglasie. Ale nie gęstnieją, bardzo szybko wysychają, wytrzymują prawie cały tydzień (a nie leżę i pachnę całymi dniami).

    OdpowiedzUsuń
  25. Jesienią najbardziej lubię u siebie lakiery w róznych odcianiach zieleni, szczególnie oliwki, zieleń butelkowa i zieleń świerkowa. Ale nie pogardzę też ładnym ciemnoniebieskim i brązem :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładny ten granat.
    Z Miss Sporty mam szary który bardzo lubię i kupilam go już któryś raz. nr nie pamiętam ale sprawdzę i napiszę.
    I to jest chyba ten mój jesienny faworyt.
    Na drugim miejscu jest essence kawa z mlekiem :)

    Pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń
  27. prezentuje się nie najgorzej, ale zachwycił mnie ten pastelowy wrzos, o którym ostatnio pisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  28. idealny zimowe kolor! na lato bym się na niego nie zdecydowała, wolę delikatniejsze

    OdpowiedzUsuń
  29. Burgund i butelkowa zieleń oraz czerń koniecznie z Diamond Top Coat z Inglota:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...