2 sierpnia 2012

Me Me Me czyli morelowy nudziak jednak nie dla mnie.

Nadal pozostajemy w temacie paznokci i lakierów - dzisiaj pokażę Wam nabytek pochodzący z lipcowego Glossy Boxa - cielisty Me Me Me (Sensuous, 97). Bardzo przyjemna dla oka buteleczka zawiera 5 ml produktu, wygodny pędzelek nie sprawia problemu podczas aplikacji, schnie w miarę szybko, a na topie Eveline wytrzymuje około 3 dni. W Polsce można je kupić w sklepie internetowym (za 12 ml/24,50 zł), nie wiem jak sprawa ma się ze stacjonarnymi.



Kolor - morelowy cielak bardzo średnio trafił w mój gust - rzadko wybieram takie odcienie, a jeśli już to zrobię - okazuje się, że nie czuję się w nich dobrze. Tak tez jest w tym przypadku - u innych mi się podoba, u mnie nie do końca. Mam jeszcze jeden zarzut - smużenie. Dla wprawnej ręki powinny wystarczyć dwie warstwy, jednak po ich nałożeniu okazuje się, że gdzieniegdzie widać prześwity - jeśli nie przeszkadza Wam to - polecam. Kremowość produktu sprawia, że naprawdę jest przyjemny w obsłudze.
Me Me Me czyli morelowy nudziak jednak nie dla mnie.
Czytaj dalej...

33 komentarze:

  1. uwielbiam takie kolory, jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie jest cudowny i chętnie bym go przygarnęła a w dodatku że jest jeszcze w wersji mini :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor ladny, jednak faktycznie (nie obraz sie za to co powiem) na Twoich paznokciach wyglada nijak.
    Po prostu masz taki kolor skory, ze lakier prawie sie stapia.
    Ale za to paznokcie masz cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. takie dłonie i paznokcie zawsze chciałąm mieć.Kolorek trochę się zlewa z kolorem skóry ale uwierz mi nie wygląda najgorzej.Fajny urodowy blog.pozdrawiam i zapraszam do siebie www.mypassionhair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi się widzi i to bardzo :) Lubię takie kolory.

    OdpowiedzUsuń
  6. kolorek ładny, dłonie zadbane, ale wg mnie razem jakoś się gryzą :\

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym miec takie cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie się podoba. Kolor śliczny i to zdecydowanie kolor, w którym ja czuję dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja potrzebowałam 3 warstw właśnie przez smugi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny, choć brakuje mi zdjęć z bliska.

    OdpowiedzUsuń
  11. a tak ślicznie wygląda pod względem koloru...

    OdpowiedzUsuń
  12. ładnie wygląda :)
    Przygarnęłabym z chęcią ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. rozumiem doskonale, mi też takie kolory na moich paznokciach się nie podobają, wydaje mi się, że mam takie stare, zżółknięte.. ale u innych często nawet jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny kolor, ale na dłoniach nie prezentuje się zbyt dobrze... jest za mdły, za mało kontrastowy. Ale generalnie do morelek nic nie mam, tylko odcień trzeba dopasować :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor bardzo mi się podoba, i moim zdaniem wcale nie wygląda źle na Twoich paznokciach.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja także nie przepadam za takimi kolorami^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też nie raz tak mam. Kolor sam w sobie jest ładny, podoba mi się u kogoś na paznokciach ale jak ja pomaluję nim swoje paznokcie to stwierdzam, że to nie to. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ładniuśki stonowany kolor, lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. mam go i uwielbiam, u mnie nie tworzy zadnych przeswitow i wytrzymuje spokojnie 4-5 dni:)

    OdpowiedzUsuń
  20. kolor za mało soczysty...jak dla mnie za mało wyraźny ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolor jest prześliczny... ja bym go tam chętnie zobaczyła u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi się strasznie podoba taki kolorek właśnie takiego odcienia szukam.
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  23. No mi bardzo podoba się ten kolor na Twoich paznokciach !!
    Jednak jak dla mnie 3 dni z topem za tą cenę to zdecydowanie za krótko
    Pozdrawiam serdecznie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. a mi sie kolor podoba.. choć to jak wygląda zależy pewnie od karnacji i odcienia skóry na dłoni :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi się kolor podoba i wydaje mi się, że fajnie u Ciebie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. A mi bardzo podoba mi się ten kolor!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja w takich kolorach wygladam jak trup :(

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny kolor, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak możesz go nie lubić? Kolor jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ja się nim zachwycam od samego początku

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...