30 sierpnia 2012

MAC, Nightfall - kolejna lakieorwa miłość.


Moje zamiłowanie do ciemnych lakierów jest znikome, zwykle takowych nie kupuję, a jak już zdarzy się taka sytuacja to okazuje się, że nie czuję się w nich dobrze. Nightfall o wykończeniu frost marki MAC zaskoczył mnie swoją ciemną stroną bardzo pozytywnie - nie przypominam, aby którykolwiek ciemny lakier tak dobrze moim paznokciom się nosił!



Aplikacja nie stanowi najmniejszego problemu i uwaga - wystarczy jedna warstwa! Co w przypadku macowych lakierów do paznokci jest niespodzianką. Nowe formuły są świetne jakościowo - emalie nie ścierają się tak szybko jak ich wcześniejsi bracia, trwają na paznokciach trzy - cztery dni i szybko wysychają. Nightfall stanie się jednym z moich ulubionych jesiennych odcieni - nie mam wątpliwości.





Jak Wam się podoba? Podzielacie mój zachwyt? Ja mogłabym na swoje paznokcie ubrane w Nightfall patrzeć bez przerwy.
MAC, Nightfall - kolejna lakieorwa miłość.
Czytaj dalej...

24 komentarze:

  1. świetny kolor! sama bym taki widziała na moich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny kolor, lubię ciemne lakiery na paznokciach, wyglądają bardzo elegancko moim zdaniem.

    OdpowiedzUsuń
  3. tak tak tak - jest pięknie - kocham takie kolory na zadbanych niedługich pazurkach jak Twoje...

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja uwielbiam ciemne kolory na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo łądny kolor, na jesień świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj bardzo bardzo się podoba;) Ja też nie przepadam za ciemnymi ale ten jest piękny;) Ale cena nadal przeraża;/ Zapraszam do mnie na konkurs;)

    OdpowiedzUsuń
  7. cóż za cudowny lakier ! Ma wspaniały kolor. Idealny na zbliżającą się jesień.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda fantastycznie! Jednak co MAC to MAC:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Troszku za ciemny dla mnie :) Moje paznokietki optycznie zanadto by zmniejszył

    OdpowiedzUsuń
  10. ... przypomina mi metallic z Essence... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny kolor, na jesień będzie idealny. Mam coś podobnego z MaxFactora ale tam potrzeba przynajmniej dwóch warstw :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Poluję na taki kolorek od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piekny, ale najciemniejszy lakier jaki nosze to kolor wina:) brazy czernie ciemne zielenie nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam nigdy lakieru Mac, ale kolor piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny jest! wraz z końcem lata powraca moja skłonność do noszenia takich ciemnych, niejednoznacznych kolorów na pazurach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam takie kolor, można wiedzieć jaka cena?

    OdpowiedzUsuń
  17. ten się mnie podoba :D a jak jeszcze do tego kryje po 1 warstwie, to miodzio :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Zupełnie jak mój, który mam teraz na paznokciach. Jakoś nie jestem już w nastroju na kolorowe paznokcie...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...