10 sierpnia 2012

MAC i 31 odcieni lakierów do paznokci!


MAC rozszalał się lakierowo i postanowił zaserowawać nam kolekcję trzydziestu jeden odcieni! To pierwsza lakierowa odsłona marki, wszystkie produkty będą dostępne w sprzedaży regularnej.
Od lewej:
Overlacquer przezroczysty lakier nawierzchniowy (topcoat)
Faint of Heart cielisto-mleczny (cream)
Delicate Pale jasny, baletowy róż (cream)
Skin Light brzoskwiniowy beż (cream)
Quiet Time cielisty beż (cream)
Snob jasny, neutralny róż (cream)
Saint Germain jasny róż (cream)
Fiestaware oranżowy koral (cream)
Impassioned jasny, ciepły róż (cream)
Morange jasny, kremowy pomarańcz (cream)
Steamy jasny róż z niebieskim podcieniem (cream)
Girl About Town jasna fuksja z niebieskim podcieniem (cream)
Shirelle klasyczna czerwień (cream)
Flaming Rose prawdziwa czerwień (cream)
Coffee Break szary z odcieniem brązu (cream)
Spirit of Truth granat (cream)
Deep Sea szmaragdowa zieleń (cream)
Rougemarie ciemna czerwień (cream)
Vintage Vamp czerwień wina (cream)
Dark Angel ciemny winogronowy (cream)
Nocturnelle czerń (cream)
Discothéque błyszczace srebro (pearl)
Screaming Bright błyszczące złoto (pearl)
Soirée opalizujące złoto (frost)
Girl Trouble błyszczący róż (pearl)
Mean & Green purpura z szafirową perłą (pearl)
Anti-Fashion purpura z perłą (frost)
Formidable! szafirowy z różową perłą (pearl)
Midnight Tryst ciemnostalowy z perłą (frost)
Nightfall metaliczna czerń (frost)



Moje typy - z 31 tylko 6 więc nie jest źle!:




Cena za sztukę to 65 zł
MAC i 31 odcieni lakierów do paznokci!
Czytaj dalej...

35 komentarzy:

  1. Niestety, raczej za taką cenę to ja dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  2. kompletnie nie rozumiem fenomenu lakierów MAC czy innych i nie jestem w stanie wydać na lakier więcej niż 30 zł. Zdecydowanie wole te tańsze, wg mnie niczym specjalnym sie nie różnią

    OdpowiedzUsuń
  3. Za darmo przygarnęłabym je wszystkie! :)
    Ceny są naprawdę.. kosmiczne :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z Wami - cena jest dość wysoka za lakier do paznokci :(

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne kolorki tylko ciekawe jak z trwałością

    OdpowiedzUsuń
  6. Niektóre odcienie są po prostu przepiękne. Ja jednak nie jestem pewna, czy byłabym w stanie zapłacić 65zł za buteleczkę lakieru...

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba poszukam tańszych odpowiedników, bo ceny są zabójcze, lecz kolory piękne. <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ceny mnie skutecznie odstraszają :/

    OdpowiedzUsuń
  9. O ile szaleję za produktami MAC, tak ich lakiery zupełnie mnie nie ruszają

    OdpowiedzUsuń
  10. powzdycham sobie do tych kolorów, ale nie kupuję tak drogich lakierów , nie tylko Macowych ale żadnych :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Z lakierami to na prawdę nie ma co szaleć, za taką cenę jednego lakieru Maca,można przecież kupić kilka tańszych..no chyba,że jakiś kolor okazałby się niezbędny;)

    OdpowiedzUsuń
  12. chciałabym chociaż z 5 najładniejszych, ah :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przytuliłabym cztery pierwsze gdyby nie ceny :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgadzam się z komentarzami wyżej - kolory są niesamowite, jednak ceny zwalają z nóg.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne kolory! Szkoda, że nie są ciut tańsze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem ciekawa jak się spisują na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  17. no ja widze kilka kolorow dla siebie ale 60 zl to nie daaaam za lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Te od bezbarwnego do dwóch czerwonych od razu przykuły moją uwagę. :D

    Niestety nie moja półka cenowa, więc zostaję przy swoich 'bublach'. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. za drogo zdecydowanie a szkoda, bo kolory ciekawe niektóre

    OdpowiedzUsuń
  20. Niestety lakiery MAC nie są rewelacyjne. Ja czekam na kolekcje z cieniami i szminkami mattene :)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajne, fajne ale te 65 zł.... wrrrr

    OdpowiedzUsuń
  22. Od dzisiaj mogę spokojnie powiedzieć że jestem posiadaczką Shirelle

    OdpowiedzUsuń
  23. Lakiery super , ale ta cena.... 65 zł. Trochę nie na moją kieszeń :D

    OdpowiedzUsuń
  24. na pewno nie dałabym 65 zł za lakier. na warszawskim spotkaniu blogerek miałam szczęście dostać lakier MAC w kolorze Saint Germain - zobaczę jak się będzie spisywać.

    OdpowiedzUsuń
  25. http://www.temptalia.com/mac-nail-lacquers-preview-photos-swatches

    kureczka, niektóre ładniutkie są ;)

    ale ta cena ...

    OdpowiedzUsuń
  26. lakiery ładne, ale na pewno nie kupię dla mnie zbyt drogie!

    OdpowiedzUsuń
  27. mi się trafił taki fajny brudny fiolecik, ale nie z tej kolekcji chyba, anti-fashion

    OdpowiedzUsuń
  28. trafiłmi się vintige vamp - klasyczny i badzoi elegancki. Nie jestem jednak pewna czy wart az tyle kasy;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam Delicate Pale jasny, baletowy róż (cream) ale niestety ciężko się z nim współpracuje.

    OdpowiedzUsuń
  30. kolorystycznie łatwiej by było wyliczyć ile z nich mi się nie podoba... ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...