27 sierpnia 2012

Lily Lolo, Doll Face - mineralny róż z efektem tafli.


Pozostając w temacie róży - o Doll Face marki Lily Lolo jakiś czas temu wspominałam, jednak post nie zawierał zdjęć na policzkach - naprawiam i rozszerzam wcześniejszy post. Zachwycałam się nim wielokrotnie, wiele razy pisałam także, że to jeden z moich ulubionych kosmetyków. Nic się nie zminiło, nadal tak jest. Uwielbiam go za efekt - tafla jest prześliczna i niespotykana. Niewyczuwalny, lekki, nie osypujący się i nie tworzący placków - dla mnie solo lub w połączeniu z innym różem - konieczny zestaw na wieczorne wyjścia.


Uroczy, intensywnie połyskujący róż do policzków w kolorze cukierkowego różu, idealny dla osób o jasnej karnacji. Doll Face nada Twojej twarzy młodzieńczego blasku. Dzięki zawartości wyraźnie błyszczących drobinek, doskonale sprawdza się w makijażu wieczorowym, jak również w roli rozświetlacza.(costasy.pl)



Doll Face jest przede wszystkim bajecznym rozświetlaczem, dopiero na drugim miejscu różem - tworzy prawdziwą taflę i gwarantuje piękny srebrzysto - różany blask. Jedna warstwa wystarczy, aby efekt był widoczny i w moim przypadku bardzo zadwolający.



Produkty marki Lily Lolo nie zawierają drażniących substancji chemicznych, nanocząsteczek, parabenów, tlenochlorku bizmutu, talku, sztucznych barwinków, syntetycznych substancji zapachowych i konserwantów. Są w stu procentach naturalne i odpowiednie dla wegetarian i vegan. 3g różu w 20ml słoiczku z sitkiem kosztuje 39,99 zł - taka ilość wystarczy na conajmniej kilkanaście miesięcy sporadycznego użytkowania.
Lily Lolo, Doll Face - mineralny róż z efektem tafli.
Czytaj dalej...

30 komentarzy:

  1. Cukierkowy róż? Na moim monitorze wygląda na pomarańczowy :))) Ale tafla rzeczywiście ładna.

    OdpowiedzUsuń
  2. cammie to chyba jednak zalezy od monitora i swiatla - bardzo cukierkowy to on nie jest, ale kazdy z nas inaczej odbiera barwy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pomaranczowy na pewno nie jest, na policzku widac jego rozowosc:)

    OdpowiedzUsuń
  4. mój ukochany Pixie daje taki sam efekt ale cena jest niebotycznie wyższa...

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie wygląda na policzku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam probke jego i faktycznie cudnie blyszczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna tafla, myślałam, że pod względem koloru będzie bardziej weidoczny na buźce ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. dalej tu widać drobinki, to nie jest tafla - spróbuj Lou Manizer, The Balm, daje efekt polerowanego metalu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie wygląda! Gdybym się tak nie świeciła, to pewnie śliniłabym się do tego cacka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. na ostatnim zdjęciu wyglądasz przeuroczo ;)

    to jest złotko z EL?

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne fotki i świetnie udało Ci się uchwycić tą taflę ;) Ja mam tylko jeden mineralny rozświetlacz z Everyday Minerals i też jestem z niego bardzo zadowolona...mam tylko próbkę, która jest baaaardzo wydajna i nie wyobrażam sobie na illlle miesięcy starczą te 3g. pełnoywmiarowego opakowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekny efekt troche podobny do kostki BB nectar!

    OdpowiedzUsuń
  13. Efekt widoczny,ale przy tym mega subtelny, fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. a mi się wydaje, że ma za dużo tych drobinek, ale kolor bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. a mi się podoba złotko na oczach ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładnie się prezentuje, Ty oczywiście również;)

    OdpowiedzUsuń
  17. piekny makijaz oczu...a roz swietny i cudny nadaje efekt na skorze:)
    uwielbiam Twoja grzyweczke;)))
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Według mnie jest uroczy i ślicznie się błyszczy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. modern mercury się chowa przy tym!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygląda apetycznie :) a na moim ekranie wygląda brzoskwiniowo :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj jak dla mnie błyszczy się za mocno, ale ogólnie widziałam w asortymencie LL kilka takich, kóre wpadły mi oko. Muszę tylko zrobić czystki z tymi, które posiadam :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny odcień :) Faktycznie bardziej rozświetla niż nadaje kolor, ale przynajmniej można go używać dwojako :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mnie z kolei zastanawia, czym i w jaki sposób nakładasz kosmetyki mineralne- zwykłymi pędzlami
    (tudzież tymi stricte do kosmetyków mineralnych przeznaczonymi), na mokro? Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Na moim monitorze róż ten również jest bardziej pomarańczowy niż różowy. Co nie zmienia faktu, że wygląda niesamowicie - przepięknie rozświetla!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...