28 sierpnia 2012

Lakierowe love ♥


Serce moje się raduje, a rączki nerwowo przebierają. Paznokcie są gotowe i czekają na wolną chwilę, aby zasmakować nowych kolorów. Nie jest to byle jakie wydarzenie - pierwszy raz w życiu sama wybrałam perłowy lakier! Do tej pory ujrzeć moje paznokcie w perle było niespotykane, każdą emalię takiego typu odrzucałam od razu, nie chciałam mieć z nią żadnych bliższych relacji. Aż do wczoraj.





Który pierwszy Panie sobie życzą? :)
Lakierowe love ♥
Czytaj dalej...

26 komentarzy:

  1. Ale mają śliczne opakowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię kremy, więc chciałabym krema zobaczyć :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Pearl screaming bright poproszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bym z chęcią zobaczyła pearl girl trouble

    OdpowiedzUsuń
  5. Screaming bright poproszę! :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Numer 3 i 4 z pierwszego zdjęcia :-)Lubię kremy

    OdpowiedzUsuń
  7. Ha! ja ostatnio tez perełki sporadycznie do koszyka wrzucam;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ooooo!!!!!!!!!!piękne kolory!!!!!!!!!! ten złoty poproszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bym je wszystkie dokładniej pooglądała :) kolory wyglądają bardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nic dziwnego, że paluszki nie mogą się doczekać... Ja bym poprosiła na pierwsz rzut GIRL TROUBLE, my, niegrzeczne dziewczynki, lubimy kłopoty...

    OdpowiedzUsuń
  11. dawaj wszystkie od razu :) moje paluszki też się już zaczęły cieszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. w Poznaniu nastąpił samozapłon z zazdrości...:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieję że Ci lepiej posłużą niż moj rożowy MAC, napisałam o nim teraz posta i sama zobacz co się stało... :(

    OdpowiedzUsuń
  14. pierwszy od lewej A52 proszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystkie na raz poproszę :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie! Wygladaja przecudnie..

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne kolory! Sama nie wiem, który chciałabym zobaczyć jako pierwszy.:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piekne :) chętnie zobaczę jak wyglądają na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, uwielbiam te metaliczne odcienie! Sama mam Screaming Bright i Girl Trouble :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeszcze nie doszłam to tego momentu co Ty i perełki nadal do mnie nie przemawiają, w takim razie chętnie ujrzę te mleczne kremowe cudeńko *.*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...