8 sierpnia 2012

Koral na ustach - Bourjois, Effet 3D, Corail artistic.


Marka Bourjois proponuje nowy odcień błyszczyka Effet 3 D - soczyście brzoskwiniowy, z nutką czerwieni (53). Absolutnie lekki, świetnie rozprowadzający się, lśniący. Bardzo wygodny aplikator zapewnia profesjonalną aplikację, dzięki niemu nie dopuścimy do wypływania produktu poza granicę ust. Nie lepi się, nie skleja ust, nie daje wrażenia ciężkości.



Na moich ustach błyszczyk wygląda bardzo transparentnie, jedynie podkreśla ich barwę i pielęgnuje. Taki efekt jest dla mnie w porządku - naturalny i codzienny, lekko brzoskwiniowy - sprawiający, że odcień ust lekko się ochładza. Wybaczcie otwartego dziubka na pierwszym zdjęciu - tak wyszło :)

Koral na ustach - Bourjois, Effet 3D, Corail artistic.
Czytaj dalej...

29 komentarzy:

  1. Kolor w opakowaniu mi się nie podoba.
    Na Twoich ustach natomiast wyglada całkiem nieźle.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosmetyczna Kraino, w opakowaniu jest dużo bardziej intensywny niż na moich ustach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wygląda na ustach :) Korzystnie pasuje do Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor w opakowaniu mnie na poczatku nie zachwycił jednak na Twoich ustach prezentuje sie bardzo dobrze !
    Rzeczywiście ladnie podkreśla kolor :)
    Podoba mi się aplikator
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie też bardziej podoba się na ustach niż w opakowaniu :) ładny, taki "mój" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Agatko, Tobie bardzo w nim do twarzy :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kolorek , ale ja osobiście wolę zwykłą pomadką ochronną z nivea ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Po tak soczystym kolorze w opakowaniu liczyłabym na bardziej żywy kolor na ustach. Wybaczamy tą "słit focie" ;) ( ja też tak zawsze strzelam sobie fotki, a później sama się z siebie śmieję)

    OdpowiedzUsuń
  9. troszkę mało koralowo wygląda na ustach :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziubek ;-) Szkoda, że kolor nie jest mocniejszy!

    OdpowiedzUsuń
  11. szkoda, że odcień nie wygląda tak samo na ustach jak w opakowaniu, nie jest tak intensywny :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam jeden błyszczyk z tej serii i na prawdę go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor w opakowaniu jest dokładnie taki, jaki marzy mi się w tym sezonie- szkoda, że na ustach jest tak transparentny.
    Jestem wielką fanką błyszczyków Bourjois Effet 3D :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja wolałabym gdyby był bardziej zbliżony do koloru w opakowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładny, chociaż szkoda, że nie jest troszkę bardziej intensywny na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. moim zdaniem kolejny zwykly blyszczyk jakich mnostwo :) A co do dziubka no to najmodniejszy teraz jest przeciez kazdy musi miec taka fotke :)

    OdpowiedzUsuń
  17. młodej mamie taki bardziej do twarzy :P

    OdpowiedzUsuń
  18. W sumie błyszczyki tej firmy zawsze były dość dobre.. kolory mają na ustach transparentne.

    OdpowiedzUsuń
  19. Efekt trochę marny w porównaniu do koloru w opakowaniu. Ale jeśli pominąć ten fakt to naprawdę bardzo ładnie prezentuje się na ustach ;)

    Uwielbiam czytać o kosmetykach, dodaję ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładnie wygląda na ustach, ale różni się kolor od tego w opakowaniu. Ale przecież akie też są potrzebne;)
    A przy okazji chciałabym Cię zaprosić na mój pierwszy konkurs, w którym między innymi do wygrania produkty Goldwell, Catrice, Coastal Scents i inne;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi się podoba kolor w opakowaniu, na ustach już nie ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...