15 sierpnia 2012

Haul czyli MUFE razy dwa!

Po raz drugi w swoim bloggerskim dorobku użyłam słowa haul - to tak na marginesie. Od dawna zastanawiałam się jaki eye - liner wybrać dla siebie, w jednej chwili wszystkie dotychczasowe stały się bezużyteczne więc deczyję musiałam podjąć w miarę szybko. Zachęcona wcześniejszym romansem z marką Make Up For Ever i ich Aqua Cremami - sięgnęłam po ich produkty - nie bez znaczenia także jest informacja o sephorowej promocji: do 19 sierpnia kupując kosmetyk marek, które perfumeria posiada na wyłączność, drugi dostaniesz z 40 % rabatem. Fajnie? Fajnie.



Jestem już po pierwszych testach (jakżeby inaczej!) więc niebawem pokażę Wam moje obydwa nowe, czarne linery w akcji.
Haul czyli MUFE razy dwa!
Czytaj dalej...

18 komentarzy:

  1. Agatko a cienie w sloiczkach Cie nie kusiły?:PBo mnie bardzooo

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo kusząca ta promocja;) Aż boję się wchodzić do Sephory ze względu na stan portfela. Agato, na blogu sroczki dowiedziałam się o skutkach ubocznych stosowania twojej odżywki do paznokci Eveline 8w1. Kupiłam ją już dawno, ale jakoś nie zebrałam się na przetestowanie, a teraz trochę obawiam się jej używać. Wiem, że bardzo ją lubisz, czy zaobserwowałaś niekorzystne zmiany na płytce?

    OdpowiedzUsuń
  3. To czekam z niecierpliwością na swatche. Zawsze byłam ciekawa tej marki. Kilka razy nawet podchodziłam do ich stoiska ale jakoś nie byłam w stanie nic sobie wybrać. Kilka razy zastanawiałam się nad podkładem HD. Ale może to się zmieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię tą markę...ale ich EyeLinerów nie miałam..czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również z niecierpliwością czekam na więcej informacji o zawartości tych eleganckich czarnych kartoników :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Madlena , janiczego nie zauważyłam - stosuję ją jako podkład, ale podjęłam decyzję, że powędruje do śmietnika. Nie chcę ryzykować :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam nigdy o tej marce, ale czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. czekam z niecierpliwością. wysechł mi eyeliner i muszę niebawem kupić nowy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam w kolekcji, bardzo dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niedawno będąc w sklepie Sephora marka MAKE UP FOR EVER była bardzo zachwalana przez ekspedientki, nie miałam nigdy styczności z nią, jednak bede musiała przełamać kiedy s pierwsze lody :)

    OdpowiedzUsuń
  11. też kupiłam ich liner w tej promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo czekam co napiszesz o Aqua Black bo czaję się na niego :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio baaaaaaardzo rzadko używam eyelinerów...ale ciekawa jestem nowości ;) bardziej mnie zainteresowała ta promocja ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekam na szerszy wglad wgłąb opakowań :)
    A promocje w Sephorze powinny byc zakazane :P bynajmniej dla mnie!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...