23 sierpnia 2012

Guerlain, Aqua Allegoria Lys Soleia.


Pamiętacie teledysk Britney Spears sprzed kilku lat w którym to wyginała swoje gibkie, szczupłe ciało i ocierała się o seksownych, umięśnionych młodzieńców? Nigdy nie byłam fanką twórczości Britney, ale wąchając nadgarstek i myśląc o zapachu doszłam do wniosku, że letnia propozcyja domu Guerlain idealnie wkompnowałaby się w I'm slave for you. Jestem prawie pewna, że pomieszczenie w którym dzieje się cała akcja oraz wszyscy dookoła pachną Lys Soleia. Ten zapach to kwintesencja seksualności - jest mocny, ciężki, hipnotyzujący, buchający erotyzmem. Piasek, absolutnie gorąca noc, półnagie, klejące się ciała, narastające uczucie - sprawia, że przestajesz racjonalnie myśleć i poruszasz się po omacku. To chwile, momenty, ułamki sekund, które sprawiają, że jesteś w innym wymiarze - emocje buzują, powietrze zdaje się zatrzymać, wstrzymujesz oddech. Ten obraz pachnie Lys Soleia.




To nie jest zapach do codziennego noszenia, kompozycja bergamotki, cytryny, liści palmowych w nucie głowy, lilii, ylang - ylang, owoców tropikalnyc - w nucie serca i tuberozy, wanilii, piżma w bazie powoduje szybsze bicie serca. Ja znalazłam miejsce dla Lys Soleia, moje nadgarstki lgną do niego - podkreślam jednak, że nie codziennie. Słyszłam opinie o jego ciężkości i aplikacja, która latem grozi samo uduszeniem - zgadzam się z ciężkością, sama spodziewałam się po Lys Solei kwiatków, owocków skąpanych w słońcu i powiewu lazurowego morza. Zostałam zaskoczona. Bardzo. Nie pamiętam kiedy ostatni raz zapach mnie tak zaintrygował.




Aqua Allegoria Lys Soleia marki Guerlain to zapach limitowany, który przed zakupem bardzo polecam bliżnej poznać w perfumerii.
Guerlain, Aqua Allegoria Lys Soleia.
Czytaj dalej...

18 komentarzy:

  1. Za mną chodzi Herba Fresca... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, ale opis żeś dała... aż pójdę go wąchac do Sephory;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale mam ochotę na ten zapach:)

    Muszę go przetestować.

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nnie wąchałam żadnych zapachów Guerlain...intrygujesz Agatko ;0

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja pamiętam ten teledysk! Jako mała dziewczynka byłam wielką fanką Britney- zbierałam zdjęcia i plakaty z nią :P
    Ja nie przepadam za ciężkimi zapachami na lato, ale opakowanie perfum bardzo przyciąga uwagę! Jeśli dorwę je w Sephorze, na pewno poniucham :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A buteleczka z mega klasą...zapach cudnie opisany, udało mi się to uchwycić oczami wyobraźni ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. smacznie to opisałaś + świetne zdjęcia. sam zapach też mi się bardzo, bardzo podoba!

    OdpowiedzUsuń
  8. do mnie jakoś zapachy Guerlain nie trafiają.. choć nie wszystkie znam, ale te co wąchałam skutecznie mnie zniechęciły do wąchania kolejnych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że opis sprawił, że nie tylko ja przy najbliższej wizycie w perfumerii będę wąchać to cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. musze go wachnac,bo ja strasznie lubie takie mocne zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  11. wygląda przepięknie ! Piękna buteleczka. Ciekawe jak zapach, nie miałam okazji jednak powąchać go ;(

    OdpowiedzUsuń
  12. O tak, Lys Soleia to szczytowe osiągniecie sztuki perfumeryjnej. Pamiętam, że kiedy ją opisywałem to wydawało mi się, że "dalej" człowiek nie może już pójść w kwestii komponowania zapachów. I choć dziś emocje, które towarzyszyły testowaniu tych perfum trochę opadły to wciąż nie mogę znaleźć ładniejszej lilii.

    I choć mamy odmienne obrazy po wąchaniu tego zapachu to miło czytać, że nie jestem osamotniony w totalnym zachwycie na tą kompozycją.

    To woń piękna, wielka, szlachetna i... limitowana. Chociaż jest szansa, że w przypadku dobrych wyników Guerlain włączy ją na stałe w poczet serii.

    Pozdrawiam pachnąco, Marcin.

    OdpowiedzUsuń
  13. aleś mi narobiła ochoty tym opisem.
    aż mam sprośne myśli. fuj fuj fuj

    OdpowiedzUsuń
  14. mi również ochoty narobiłaś. jutro lecę go powąchać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Będę musiała powąchoć przy kolejnej wizycie w perfumerii :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Opis mnie powalił :D
    Jednakze czuje sie również bardzo zaintrygowana tym zapachem bo nuty jakie zawiera bardzo mi odpowiadają...jednak mam wątpliwości co do tej ciężkości...

    OdpowiedzUsuń
  17. genialna rekomendacja zapachu. Przekonałaś mnie do niego w 2 zdaniach. Szczęśliwie będę za kilka dni na bezcłówce :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...